Gjest Gjest_fredrik_* Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg har hatt et problem i ca. 2 år nå. jeg har noe som ligner på kviser på penis. det er små klumper over hele penis unntat hodet. noen av dem kan også klemmes akkurat slik som kviser. jeg er 15 år og lurer på om dette kan ha noe med puberteten å gjøre? takker for svar. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg vi tro du tenker på talgkjertler, bare at dine har blitt betente (eller noe) se denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=686495&hl= Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jepp, det er bare talgkjertler. Ikke farlig. Dessuten så har jeg en bang følelse om at moderator vil flytte denne til Helse forumet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_kl_* Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kommer av at du har barbert deg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sannsynligvis talgkjertler og/eller betente hårsekker ja. Det er normalt at det kommer i puberteten grunnet økt talgproduksjon (samme grunn som at man får kviser) Om dem forsvinner vet jeg ikke kommer av at du har barbert deg Ja, for det varer jo i 2år Om du bare skal gjette så la heller være å skrive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er et tidlig tegn på AIDS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Åsså jaggu erre mange tråder om dette a!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg