Gå til innhold

Cooler Master Cavalier 3, kjølemuligheter?

krroold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha meg ny PC nå og skal ha kabinettet Cooler Master Cavalier 3.

Jeg har lest at det har to vifter en 80x80mm og en 120x120mm. Jeg lurer på om det er muligheter for mer kjøling i kabinettet. Feks en ekstra 80x80mm vifte?

Så kan jeg også spørre om noen som har erfaringer med kabinettet?

Jeg tror jeg kjøper med en viftestyring slik jeg kan koble kabinettviftene og kanskje CPU viften til. Jeg lurer på om det er lurt å ha muligheten til å ta ned hastigheten på CPU viften, siden jeg skal ha orginalviften til Intel Duo 2 Core viften :p Tilfelle jeg med et uhell skrur ned helt og det blir for varmt :p

Håper noen kan svare!

Mvh Kristoffer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dette kabinettet, og er bare sånn halvfornøyd med det.. :dontgetit:

-Viftene som følger med bråker helt sykt (synes jeg i alle fall..)

-Alle viftene er koblet med 4pins moleskontaker (?) Så du må nok bytte ut de hvis du skulle ha viftestyring.. Og på sidedøren ved CPU-Vifte er det en liten trakt.. Den er ikke så stor, men hvis den C2D vifta du skal ha er stor (Har ikke peiling på sånne Intelvifter) så ville jeg kanskje vurdert å fjerne den (Selv om jeg ikke tror det er noe problem :) )

Og foresten så har du masse plass på siden av kabinettet til en ekstra vifte eller 2 (I alle fall hvis du fjerner trakten ved CPU vifta) Også er det vel også nok plass på toppen av kabinettet :)

Håper dette hjalp deg litt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...