Voice Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei For en stund siden kjøpte jeg noen ny deler, hovedkort, ram, strømforsyning, prosessor og skjermkort. Men de siste dagene lagt merke til noe, det kommer opp en del hvite prikker på skjermen. Har sett de mens jeg har lest på forskjellige internett sider, når jeg så på en film og mens jeg har spilt. Jeg vet ikke hvor lenge det kan ha vært sånn, som jeg sa så har jeg bare lagt merke til det de siste dagene, har blitt litt ekstra spilling når jeg har fri. Er ikke sikker på hva det kommer av, men tok sjansen på at det var noe med skjermkortet så jeg postet det her. Har oppdatert driveren, men merket ingen forskjell. De nye delene jeg kjøpte var Asus P5B DLX/WIFI-AP Intel Core 2 Duo E6600 Hiper Type-R 580W OCZ DDR2 2048MB Platinum XTC Dual Ch. XFX GeForce 8800GTX Kanskje en av dere har vært borti noe lignende før? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hvis du har lcd skjerm er det ikke uvanlig at pixsler låser seg Lenke til kommentar
Voice Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en Samsung Syncmaster 204B. Hva mener du med at pixsler låser seg? Når jeg leste over en gang til så jeg at jeg glemte en ting, en sjelden gang blir hele skjermen min svart i 1-2 sekunder før den går tilbake til vanlig bildet igjen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 sånn har jeg opplevd på en venn sin maskin. da var det fordi den var for varm Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) hvis du har en 20"samsung 204B kan det være skjermen.Jeg hadde lignende problemer som du beskriver bare værre.Visse partier av 204B er feilprodusert.Google litt på den skal du se.Prøv en annen skjerm og se om problemene forsvinner.Kan sef, være noe annet med deg men verd å teste. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=681361 Endret 31. desember 2006 av loddebolten Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 kan jo og prøve og se med lavere oppløsning? Lenke til kommentar
Voice Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Skal se hvor varmt kortet er neste gang det skjer. Fikk ikke gjort det sist fordi det programmet som måler varmen ikke fulgte med driveren, måtte laste ned nTune fra nvidia. Så leste jeg gjennom posten din, Loddebolten. Virker som de som hadde mest problemer kom fra kina, bak på min sto det heldigvis made in Slovakia july 2006. Kjøpte skjermen før fellesferien, men har ikke hatt noe problemer før jeg satte inn de nye delene, men skal prøve de tipsene folk kom med der bare for og være sikker. Tok litt tid fra jeg trykte på svar til jeg postet, så fikk ikke med meg posten din Rambo82. Bruker 1600x1200 til vanlig, hvis jeg setter den ned så blir bildet dårligere. Men skal prøve det og se hva som skjer. Endret 31. desember 2006 av Voice Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 den jeg hadde var fra slovakia også..skulle det være skjermen så få den bytta fremfor å prøve fikse det med noe "triks". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå