BigBirdy Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har lett lenge etter en ny skjerm som egner seg til filmer og spilling. Men jeg har ikke klart å finne den riktige. Jeg vil ikke gå over 2500kr for skjermen. Etter all letingen min har jeg kommet frem til 3 skjermer. LG Flatron L1932P-SN LG Flatron L204WT Widescreen virker gøy BenQ FP93GX Håper noen kan hjelpe meg velge og takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
lazt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 BenQ FP93GX kan anbefales på det sterkeste Denne skjermen har forresten blitt brukt i CPL. Altså er det en god skjerm til spilling hvertfall 2ms Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Ja. Det var igrunn BenQ jeg hadde tenkt å gå for Tror det blir en BenQ da Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 LG er definitivt den beste skjermen her, men har du virkelig store krav til responstiden må du nok ha BenQ. Dårlig støtte for ws i noen spill, og litt mer etterslep enn BenQ som er blant de absolutt raskeste trekker ned for LG. Mye bedre oppløsning og kontrast er jo en stor fordel. Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle vist være vanskeligere å velge skjerm enn det jeg hadde trodd. Noen sier BenQ noen sier LG. Jeg går i sur. 2ms og 8ms. Vil jeg legge merke til noe forskjell i spill? Burde jeg velge L204WT siden den har widescreen og 1:2000 i kontrast? Vil widescreen kreve mer av dataen siden jeg har litt gammel pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå