Ludogamer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei! Jeg har bestilt et nytt kabinett i aluminium, og tenkte å kutte hull og en skrift til plexien selv. Men har ikke mye erfaring når det gjelder å kutte i metall med dremel. Er det noen som har peiling på sånt? Takker for alle svar og tips Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det viktigste er å ikke prese dremelen. Mat den, og ta det sakte. Jeg vil anbefale noen gode kutteskiver, selv har jeg brukt diamantskivene fra Clas Ohlson. Disse varer også til Dovre faller. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Det viktigste er å ikke prese dremelen. Mat den, og ta det sakte. Jeg vil anbefale noen gode kutteskiver, selv har jeg brukt diamantskivene fra Clas Ohlson. Disse varer også til Dovre faller. 7609729[/snapback] Takk, da skal jeg spurte ned til Clas'ern å skaffe meg en sånn kutteskive Men det lønner seg vel å sette PC-døra ordentlig fast? legge den ned på en stor treplate og feste en tvinger i hvert hjørne elno? Takker Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 det er nok ikke så veldig farlig så lenge den ligger stille, men jeg vil i midlertid anbefale deg på det sterkeste å ha på rødsprit på aluen der du skal skjære... kanskje dynke en fille i rødsprit og ha på litt på aluen hele vegen... kanskje for hver 6cm eller noe?? Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 det er nok ikke så veldig farlig så lenge den ligger stille, men jeg vil i midlertid anbefale deg på det sterkeste å ha på rødsprit på aluen der du skal skjære... kanskje dynke en fille i rødsprit og ha på litt på aluen hele vegen... kanskje for hver 6cm eller noe?? 7614272[/snapback] Hvorfor rødsprit? Er det for å gjøre det rent? eller har det en annen funksjon? Takker for tips Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 rødspriten funker veldig bra på aluminium fordi det både kjøler, smører osv. aluen hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå