RaptiCon Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Heisann! Har disse høyttalerne, og til surroundsystemet mitt har jeg en Sony STR-545 receiver.. Saken er at jeg hadde tenkt å koble høyttalerne til forsterkeren, er dette så enkelt som å bare plugge de rett i, eller krever det noe annet? Hva slags kabel må jeg bruke for å koble sub-en til høyttalerne inn i forsterkeren? Takker for all hjelp!! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Systemer hat innebygger forsterker, så det kan ikke kobles til din Sony. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Dersom du kan elektronikk, lodding, osv, kan du fjerne den integrerte forsterkeren (som jeg tipper sitter i subben) og lage nye terminaler på ledningene til frontene samt lage en ekstern signalkabel med ordentlig terminal til subwoofere for pre-out. Dersom den nye forsterkeren/reciveren ikke har pre-out kan du alternativ gjøre det samme med subben som med frontene (fjerne forsterkeren i signalkjeden) og koble subben direkte til den amplifiserte subwooferutgangen på den nye forsterkeren/reciveren. Vil dog anbefale å bruke den integrerte subforsterkeren så du avlaster den nye forsterkeren/reciveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå