Gå til innhold

FPS er låst til 60....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har sikkert på Vertical Sync, som igjen gjør at CS viser bare FPS som tilsvarer det skjermen viser.

1. Gå på monitor settings å slå av "Hide modes that this monitor cannot display"

2. Skriv dette i CS Launch Options: -freq 100 (dette forutsetter at skjermen din kan kjøres i 100 Hz)

3. Eventuelt kan du bruke et program som låser Hz i en gitt oppløsning, f. eks Refreshlock. Selv foretrekker jeg -freq 100 kommandoen.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg først sjekka hvor mye Hz skjermen din klarer. Hvis du har en skjerm som klarer 100 Hz, eller mer, så setter du opp Hz'en til 100. Enten via Refreshlock eller Powerstrip. Etter du har gjort det, kan du sette Vertical Sync ON. Hvis du nå har 100 fps i CS har du gjort det riktig og ender opp med et bilde som er _mye_ bedre å se på.

Lenke til kommentar
Eller. Gå i video options i css og ta bort virtual sync?

7615143[/snapback]

Slik at han kan tro at han har 100 FPS selv om han ikke har det? Vet ikke hvordan det er på LCD, men jeg vil i hvert fall ikke anbefale å gjøre det. Vertical sync er bedre å ha på, i hvert fall på CRT.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg ville jeg først sjekka hvor mye Hz skjermen din klarer. Hvis du har en skjerm som klarer 100 Hz, eller mer, så setter du opp Hz'en til 100. Enten via Refreshlock eller Powerstrip. Etter du har gjort det, kan du sette Vertical Sync ON. Hvis du nå har 100 fps i CS har du gjort det riktig og ender opp med et bilde som er _mye_ bedre å se på.

7613037[/snapback]

ahh, var tider det, når jeg hadde crt skjerm.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...