Beyma Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 HAr skrevet alt av comands tror jeg.. fpsmax og det der... Jeg har bra nok pc til å kjøre det på max, men det er låst på 60.. har også prøvd reinstallering Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Du har sikkert på Vertical Sync, som igjen gjør at CS viser bare FPS som tilsvarer det skjermen viser. 1. Gå på monitor settings å slå av "Hide modes that this monitor cannot display" 2. Skriv dette i CS Launch Options: -freq 100 (dette forutsetter at skjermen din kan kjøres i 100 Hz) 3. Eventuelt kan du bruke et program som låser Hz i en gitt oppløsning, f. eks Refreshlock. Selv foretrekker jeg -freq 100 kommandoen. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 1. Gå på monitor settings å slå av "Hide modes that this monitor cannot display" Hvor gjøre jeg dette?? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Gå på Display i kontrollpanelet (høyreklikk > properties på skrivebordet). Deretter går du på Settings > advanced > monitor. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Takker.. fant det... Lenke til kommentar
dagan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hadde jeg vært deg ville jeg først sjekka hvor mye Hz skjermen din klarer. Hvis du har en skjerm som klarer 100 Hz, eller mer, så setter du opp Hz'en til 100. Enten via Refreshlock eller Powerstrip. Etter du har gjort det, kan du sette Vertical Sync ON. Hvis du nå har 100 fps i CS har du gjort det riktig og ender opp med et bilde som er _mye_ bedre å se på. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Jeg har en lcd skjerm da.. dell 1704.. den går ikke lenger enn 75 hz, men at det står at fps ikke er bedre en 75 nå da har aldri skjedd før. men jaja.. 75 fps holder. Endret 31. desember 2006 av crimar Lenke til kommentar
dagan Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Hvis så er tilfelle er det bedre å kjøre en "fake" 100 fps ja. Godt nyttår =) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eller. Gå i video options i css og ta bort virtual sync? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eller. Gå i video options i css og ta bort virtual sync? 7615143[/snapback] Slik at han kan tro at han har 100 FPS selv om han ikke har det? Vet ikke hvordan det er på LCD, men jeg vil i hvert fall ikke anbefale å gjøre det. Vertical sync er bedre å ha på, i hvert fall på CRT. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg først sjekka hvor mye Hz skjermen din klarer. Hvis du har en skjerm som klarer 100 Hz, eller mer, så setter du opp Hz'en til 100. Enten via Refreshlock eller Powerstrip. Etter du har gjort det, kan du sette Vertical Sync ON. Hvis du nå har 100 fps i CS har du gjort det riktig og ender opp med et bilde som er _mye_ bedre å se på. 7613037[/snapback] ahh, var tider det, når jeg hadde crt skjerm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå