The_Lozer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) hei jeg er ute etter et script som viser hvor mange servere som er online og hvor mange som spiller CS på min server.. noe lignede: denne se ganske midt på sia..^^ tror dette kan bli en utfordring. Setter pris på om noen har noen scripts eller vet om steder jeg kan laste ned.. Takker for alle svar. PS! dette kan ha blitt litt rotette *TRØTT* Endret 3. januar 2007 av The_Lozer Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Les litt her 7609524[/snapback] der er det administrator mulighet og jeg er bare ute etter en metode å vise hvor mange servere som er opp og hvor mange som spiller.. men kan prøve å modifisere EDIT: dette skjønte jeg bare litt av kan noen hjelpe meg? Endret 30. desember 2006 av The_Lozer Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har du rcon-tilgang til server(ene) du vil vise "stats" for? I såfall kan du bruke PHPrcon til å hente ut den infoen du vil. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Har du rcon-tilgang til server(ene) du vil vise "stats" for?I såfall kan du bruke PHPrcon til å hente ut den infoen du vil. 7613451[/snapback] Har tilgang til alt det, men jeg må prøve meg litt frem først.. nå må jeg mest sannsynlig kjøpe nytt system, men om det finnes noe ferdige greier for å bare vise hvor mange som er på servern så sier jeg ikke nei takk Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du kan jo sende en mail til de på catchgamer og forhøre deg om hvordan de gjør det. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 PHPrcon ser da grei ut? include("rcon_net.php"); $server = new rcon(); if($server->connect($server_ip, $server_port, $server_password)) { $result = $server->serverinfo(); $server->disconnect(); echo $result['name'] . " - " . $result["activeplayers"] . "/" . $result["maxplayers"]; } Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 PHPrcon ser da grei ut? include("rcon_net.php"); $server = new rcon(); if($server->connect($server_ip, $server_port, $server_password)) { $result = $server->serverinfo(); $server->disconnect(); echo $result['name'] . " - " . $result["activeplayers"] . "/" . $result["maxplayers"]; } 7614818[/snapback] ja absolutt, men den virker ikke? det er bare hvitt. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sett inn dette like etter <?php: ini_set("display_errors", 1); Da bør det komme opp noen feilmelding som kan gi et hint om årsaken. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Sett inn dette like etter <?php:ini_set("display_errors", 1); Da bør det komme opp noen feilmelding som kan gi et hint om årsaken. 7619458[/snapback] det bør komme opp men det gjør det ikke... rart? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg regner med du har satt inn IP, port og passord? Prøv denne da: <?php $server_ip = "127.0.0.1"; $server_port = "27015"; $server_password = "passord"; include("rcon_net.php"); $server = new rcon(); if($server->connect($server_ip, $server_port, $server_password)) { $result = $server->serverinfo(); $server->disconnect(); echo $result['name'] . " - " . $result["activeplayers"] . "/" . $result["maxplayers"]; } else { echo "En feil oppstod ved tilkobling"; } ?> Lenke til kommentar
Peter Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor skal dere bruke rcon egentlig? For å hente ut hvilke spillere som er online o.l. trenger man bare kjøre UDP request (HL1) eller UDP(HL2) Litt om protokollen her:(HL1) http://collective.valve-erc.com/index.php?...146620-20111500 Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <?php // IP address $ServerIP = "85.166.66.65"; // Server port $ServerPort = "51180"; // Create the variables of the info command to send to the server. $ServerinfoCommand = "\377\377\377\377infostring\0"; // Open a connection to the server $fp = fsockopen("udp://".$ServerIP, $ServerPort, $errno, $errstr); //Send the request to the server. fwrite($fp, $ServerinfoCommand); //Remove the junk headers sent back $JunkHead = fread($fp,24); // Check to see if the server is running $CheckStatus = socket_get_status($fp); if($CheckStatus["unread_bytes"] == 0) { die("Unable to connect to the server, ensure the IP and port is correct and that the server is running."); } // Read through the returned data and put in variable $do = 1; $HLServerStats= ""; while($do) { $str = fread($fp,1); $HLServerStats.= $str; $status = socket_get_status($fp); if($status["unread_bytes"] == 0) {$do = 0;} } //Close the connection fclose($fp); ?> <?php // Explode the packet into an array. $HLServerStats = explode("\\", $HLServerStats); // Count the amount of keys in the array. $count = count($HLServerStats); // The amount of keys in the array MUST be an even number if($count % 2 == 0) { // Loop though all the keys and put them in the $ServerData array with the key values. $i = 0; while($count != $i) { $ServerData[$HLServerStats[$i]] = $HLServerStats[$i+1]; $i = $i + 2; } } ?> <?php echo($ServerData["players"]); ?> Alt blir hvitt Hva er feil? Endret 2. januar 2007 av The_Lozer Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hvilke feilmeldinger får du? 7627468[/snapback] Får ingen feilmelding men alt er hvitt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 erstatt <?php echo($ServerData["players"]); ?> med <?php print_r($ServerData); ?> kommer det noe da? Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 erstatt<?php echo($ServerData["players"]); ?> med <?php print_r($ServerData); ?> kommer det noe da? 7627658[/snapback] Nei tror feilen ligger i første biten Første bit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <?php // IP address $ServerIP = "85.166.66.65"; // Server port $ServerPort = "51180"; // Create the variables of the info command to send to the server. $ServerinfoCommand = "\377\377\377\377infostring\0"; // Open a connection to the server $fp = fsockopen("udp://".$ServerIP, $ServerPort, $errno, $errstr); //Send the request to the server. fwrite($fp, $ServerinfoCommand); //Remove the junk headers sent back $JunkHead = fread($fp,24); // Check to see if the server is running $CheckStatus = socket_get_status($fp); if($CheckStatus["unread_bytes"] == 0) { die("Unable to connect to the server, ensure the IP and port is correct and that the server is running."); } // Read through the returned data and put in variable $do = 1; $HLServerStats= ""; while($do) { $str = fread($fp,1); $HLServerStats.= $str; $status = socket_get_status($fp); if($status["unread_bytes"] == 0) {$do = 0;} } //Close the connection fclose($fp); ?> Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har du husket "ini_set("display_errors", 1);" øverst nå da? Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Har du husket "ini_set("display_errors", 1);" øverst nå da? 7627929[/snapback] gjorde det nå, og fikk error på line 17 Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in D:\www\webroot\csstats.php on line 17 Line 17: $JunkHead = fread($fp,24); Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Får samme feilen bare 60 seconds... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå