saluttknall Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Gj;r n[ et tappert fors;k p[ [ starte en tr[d. Elvis trenger vel ingen n'rmere presantasjon, han ble f;dt den 8 januar i 1935 og debuterte i 1954 p[ plate med sangen That\s all right mama! Jeg digger han og om du ikke synes han er fet og kul trenger du ikke [ poste. Positive svar motas med takk. Og du moderator som stengte den forige elvistr[den min ikke si at denne er feil!!!! for da blir jeg trist Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Gj;r n[ et tappert fors;k p[ [ starte en tr[d. Elvis trenger vel ingen n'rmere presantasjon, han ble f;dt den 8 januar i 1935 og debuterte i 1954 p[ plate med sangen That\s all right mama! Jeg digger han og om du ikke synes han er fet og kul trenger du ikke [ poste. Positive svar motas med takk. Og du moderator som stengte den forige elvistr[den min ikke si at denne er feil!! for da blir jeg trist 7609306[/snapback] våger meg til et lite WTF... du vet at mange av tegnene dine er fucka? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Elvis er tøff. Jonny Cash er tøffere.. Du må skaffe deg ordentlig tastatur. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Liker ikke helt musikken til Elvis, men visst var han en skikkelig entertainer, og en glimrende vokalist. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Og du moderator som stengte den forige elvistr[den min ikke si at denne er feil!! for da blir jeg trist Det er bare å sitte seg ned å deppe, denne tråden kan ikke leve lenge.... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Gj;r n[ et tappert fors;k p[ [ starte en tr[d. 7609306[/snapback] Vär så snill. ikke gjör det igjen! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg