Gå til innhold

Hvordan gjør man så et bilde blir fler?

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg innrømmer det. Det var vanskelig å finne en passende emnetittel.

For å si sånn ca hva jeg lurer på, mener jeg åssen lager man et bilde så det blir omtrent som avatar til "Fulgu"? Som dette: https://www.diskusjon.no/uploads/av-81894.jpg

Er det et filter som gjør noe av samme nytta, eller må jeg bruke en tut.?

Takk for hjelpa. :whistle:

EDIT: Det er ikke så viktig at fingre stikker ut av bildene og holder det. Ei heller så viktig at det ser ut som sånne bilder. Bare lurer på åssen jeg får delt inn et bilde som dette. I helt normale firkanter, og ikke sånne bilder som han har.

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Kanskje skrive ut et bilde, klippe det opp og legge det på et bord for fotografering/scanning.

Eller du kan bruke et eller annet bildebehandlingsprogram (Photoshop, Paint.Net, Gimp, Painshop etc..) og stykke opp et bilde, for så og utvide "canvasen" på enkeltdelene. Deretter slenger du de inn i en collage med passende bakgrunn..

Sistnevnte krever kanskje en "tut" som du sier, eller masse fikling/herjing/prøving/feiling på egenhånd :)

Lenke til kommentar

Kjem litt an på kva ein meiner. Akkurat avataren til Fulgu kan sjå ut som den er laga ved at ein har tatt eit bilete av nokon polaroidbilete som ligg på eit bord (eller laga tilsvarande i eit biletbehandlingsprogram), lagt det i eit lag over eit portrett av personen, og so fjerna/maskert ut innhaldet på polaroida, slik at biletet under kjem til syne.

Redigert: So det finst nok ingen filter som gjer dette automatisk. Eg kan forklare det eg sa nærare om du vil, men sei kva program du bruker fyrst i so fall.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Som med mykje anna, so er det nok fleire måtar å gjere dette på. Dette er den fyrste eg kom på når eg prøvde dette no. Merk at eg har ikkje vore borti PS 7.0 på ei lang stund, so det kan vere at noko av det eg nemner er litt annleis.

Det du treng her er eit høveleg bakgrunnsbilete (eg brukte eit av desse) og biletet som skal vere innanfor polaroida.

1. Opne bakgrunnsbiletet (mitt var 1248*904).

2. Lag eit nytt dokument som er ein del mindre enn dette, og litt høgare enn kva det er breitt (mitt var 290*300).

3. Fyll det nye dolkumentet med kvitt (om det ikkje er det frå før), og fjern eit område i midten, slik at det ser ut som ramma på eit polaroidbilete. Du kan gjere det med rectangular marquee, eller slik eg gjorde det: a) merke alt (Ctrl + A), b) Select --> Modify --> Contract (eg brukte 20 pixlar), c) halde inne Alt og fjerne ein del av markeringa nederst og d) trykke delete.

4. Flytt «polaroiden» over til bakgrunnsbiletet, på eit eige lag, og legg til ein drop shadow på denne (høgreklikk på laget, blending options, drop shadow).

5. Dupliser dette laget (Ctrl + J) so mange gonger du vil, altso slik at du får so mange polaroidbilete du vil. Arranger dei slik du vil og bruk Edit --> Transform --> Distort for å dra inn hjørna litt (alternativt trykk Ctrl + T for å aktivere Free transform, og hald inne Ctrl medan du dreg), so det ser ut som dei ligg omlag parallellt med bakgrunnen (om det er nødvendig, kjem an på bakgrunnen).

6. Når polaroidrammene er arrangert, merk alt inni dei. Magic wand fungerer fint til det: Klikk inne i ramma på det aktive laget. Aktiver so eit anna lag (ved å klikke på det i lagvindauget, so det vert merka blått), hald inne Shift, og klikk inne i ramma. Gjenta prosessen med alle polaroidrammelaga.

Du kan berre la den stå, men om du vil vere sikker på å ikkje miste den, gå til Select --> Save selection. Berre trykk OK i vindauget som kjem opp.

7. Finn biletet som skal vere i polaroida, kopier det, og gå tilbake til kreasjonen din. Om innhaldet i polaroidbileta framleis er markert, vel Edit --> Paste into. Om dei ikkje er markert, hent fram att markeringa med Select --> Load selection, og vel Alpha 1 eller kva den heiter.

Var det tilnærma forståeleg?

Lenke til kommentar

Av eitt og same bilete, slik som her, eller av fleire bilete?

Knut: Gløymde å nemne at om du vil manipulere kvar enkeltdel meir, med rotasjon i høve til kvarandre e.l., må du klippe ut deler frå biletet og leggje det på eige lag, slik som Bikeridr sa tidlegare.

Og, at om du vil ha fingrar eller noko utanfor bileta, kan det vere greiare å leggje til ei maske på bilete i staden. Lim inn på eit nytt lag og med markeringa aktiv vel Layer --> Add layer mask --> Reveal selection. Mal med kvitt på maska for å få fram meir av biletet, og fjern dei delene av rammene som er i vegen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...