Gå til innhold

Navn på casemod?

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har lurt lenge nå! Jeg har hatt så lyst på en type casemod i PCen min etter at jeg fikk vindu til den! Det blir kanskje litt klumsete forklaring, but here we go:

Jeg lurer på om det finnes en slik casemod i det hele tatt:

De aller fleste har vel sett en slik lampe som er kuleformet (som en spåkule), som har en klump i midten, og ut fra den går det blå lysende streker ut til periferiet til kula, så når du tar på den, så samles alle disse i en kraftigere stråle der du tar på den. Eller hvis noen har sett "Triple X" og lagt merke til den samme type "strøm" mellom en del stenger inne i et disco.

Først og fremst lurer jeg på hva dette er og heter, og jeg lurer da også på om dette finnes som en casemod, eller om jeg er nødt til å prøve å få til dette selv? :-P Hvis det ikke eksisterer, synes jeg at det er en super idè til et eller annet selskap å lage :cool: Hehe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også sett på denne, men jeg vet liksom ikke hva det er :-P Ettersom jeg har forstått er det den første linken i siste posten før denne. Noen som vet sikkert om det er en slik? Det jeg egentlig leiter etter, er at den skal være uten noe kule rundt, sånn at den går rundt i hele PCen... Men det er vel kanskje litt optimistisk, da?

Lenke til kommentar
Jeg har også sett på denne, men jeg vet liksom ikke hva det er :-P Ettersom jeg har forstått er det den første linken i siste posten før denne. Noen som vet sikkert om det er en slik? Det jeg egentlig leiter etter, er at den skal være uten noe kule rundt, sånn at den går rundt i hele PCen... Men det er vel kanskje litt optimistisk, da?

7610211[/snapback]

Da vil pcn din kortslutte, ikke morro

Lenke til kommentar
nja, om ikke akkurat en kortsluttelse, så holder vel de strålene mellomn 1k og 2kv eller mer, og det er noe du nødig vil slippe inne i pcen din, som helst ikke skal ha mere enn 12v på det meste

7611140[/snapback]

Ehm... Dette kan jo ikke stemme. Alle har vel lært U=R*I... Og hvis U=230V i stikkontaktene hjemme, så må resistansen, eller strømmen, være 1000 ganger større i lampa. Det er jo en smule usannsynelig, siden at hvis resistansen er så stor, ville ikke strømmen kommet noen vei, og hvis strømmen er så stor, så... det ville ikke vært noe å ta på :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...