Helden Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) noen som ahr forslag til gode strømforsyninger til asus p5wdh deluxe, 1975x helst over 550W, pris: rundt 1000lappen P.S noen som kan se over dette oppsettet og kan gi meg tips hvis det er noe som ikke passer. jeg tror alt er rett men best å være på den sikre siden tusen takk på forhånd Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Samsung DVD-brenner SH-S182D IDE Black OEM - -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Asus P5W DH Deluxe,I975X,Socket-775,ATX, SATAIIx7, Dual-GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 16MB 7200RPM Varenr.: 317670 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- XFX GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit V -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB, DDR2,2x1GB(KIT),DHX,E.P.P, CL4-4-4-12T -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Cooler Master Wave Master Kabinett Sort Aluminium (Uten Strømforsyning) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Zalman CNPS9500LED Ultra Quiet CPU Kjøler, Socket 478/775/754/939/940 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Logitech G15 Gaming Keyboard, LCD, USB, Svensk Layout -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Microsoft Windows XP Home SP2 NO OEM -------------------------------------------------------------------------------- Endret 30. desember 2006 av Kenten Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Velkommen til forumet. Mist 600W kanskje, meget bra og stillegående PSU. Kommer på noe over 1000kr med kabler og alt men er værdt hver krone Endret 30. desember 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 har titta litt på de mist forsyningene, de virker helt ok, så muligheten er stor for at det blir en sånn takk for hjelpen Lenke til kommentar
Eriksw Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hvor mye kom den på? Ser bra ut.! Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 den kom på rundt 20.000 uten strømforsyning.. har ikke helt klart å bestemme meg for strømforsyning enda Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 dette blir da en bra gamer det gitt hvorfor kjøpe en slik raptor? de er dyre og ikke noe spesielt raskere har jeg hørt, så der kan du spare noen kroner på og kjøpe f.eks 320Gb hd. 900 kroner for en Mist 500W tror jeg med sånn avtagbare kabler. men 20K da må dette bruks til spill gitt, og brke denne til surfing gjør den sjenert :!: Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) så klart er det gaming.. hehe hadde da ikke tenkt å bruke den på å lese avisen her kommer css og bf2 til å gå på full guffe satser jeg på.. Raptoren kjøper jeg egentli bare for å teste om det er noe verdt pengene. planen er å bare kjøre windows på raptoren Endret 30. desember 2006 av Kenten Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) med et 8800GTX gjør det helt sikkert det hvor skal du bestille oppsette fra? Endret 30. desember 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 ikke helt bestemt meg. tenkte å kjøpe alt en plass, ås da blir det kanskje komplett selv om det er litt dyrere på enkelte deler Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 lager oppsette i prisguide til deg jeg Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 oki.. hehe. takker vet egentli ikkje om jeg gidder å bestille fra hundre og ørten forskjellige plasser, har ikke tålmodighet til det hvis noen deler kommer par dager etter de andre og sånn... kommer til å gå på veggen jeg da Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 lurer på denne psu en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327672&s=sc Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 dette ble det men det er noen ting som ikke stemmer som operativ systemet, kjøle pastan, musen fant jeg ikke, kabinette var hvit der. men jeg prøvde Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 det går helt fint det.. tusen takk for hjelpen forresten det er ikke musa til logitech, det er ett råfett keyboard, jævla dyrt men måtte nesten ha det hehe Lenke til kommentar
Helden Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 jeg ser at det er ikke mye å spare på å bestille fra forskjellige steder uansett, må nesten ta hensyn til fraktpriser og sånn, så da er det vel komplett som blir de heldige da men noen som har erfaring med denne psuen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327672&s=sc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå