saluttknall Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hai alle sammen! Elvis er feeeet som faen! Alle bør like elvis fordi han er kul! Synes du elvis er kul? Hvis ikke trenger du ikke å poste og mode'ratorer ikke streng tråden for da blir jeg lei meg! yo dude elvis rule Lenke til kommentar
sh- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 elvis er kul han. har vært på Graceland Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ok, du har laget en mega tråd om Elvis Presley. Syns du ikke at du burde skrive navnet hans riktig for at folk skal ta tråden seriøst ? Og for de som ikke kan så veldig mye om Elvis (inklusivt meg), burde ikke du gi litt bakgrunnsinformasjon ?. Lenke til kommentar
sh- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Navnet Elvis sier alt. Ingen her som må fortelles hvem denne mannen er håper jeg? Endret 30. desember 2006 av sh- Lenke til kommentar
sh- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Navnet Elvis sier alt. Ingen her som må fortelles hvem denne mannen er håper jeg? Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ellvis persley ? Joda, jeg skjønner hvem han mener, men det er ikke så veldig mye seriøsitet over tråden. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ein "den store mega"-tråden utan at hovudposten inneheld noko som helst av fakta eller anna informasjon har ikkje akkurat livets rett. Ein faktatråd om Elvis Presley hadde vore noko anna. Dette derimot er ein rein telletråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg