Lefse Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei, har fått meg ny skjermkortkjøling fra godeste Zalaman og føler for å overklokke litt. Det går selvfølgelig greit å klokke med det som følger med i Catalyst Control Center, men jeg vil prøve å klokke høyere enn det som er grensa der.(går opp til 575 mhz på kjernen maks.) Takker for alle forslag. Endret 30. desember 2006 av Lefse Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) jepp. last ned ATITool... den har nå kommet i v. 0.26 (ikke bare Beta versjoner) du finner den i filarkivet på techpowerup.com btw: er det vf900-cu du har kjøpt? du kan også prøve RivaTuner... tror den også ligger i filarkivet til www.techpowerup.com veldig mye bra programmer der Endret 8. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 er vf900-cu ja, kjøler som bare f***, hehe. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 har den jeg også... juger ikke mye når jeg sier at load tempen har sunket 40C og en milliard desibel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå