Nstin Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ja, hva kan jeg bruke den til? Og mens jeg lager et nytt emne kan jeg jo spørre om noen vet om kule ting man kan gjøre med en helt ny bærbar? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 S-video er en overføringstandard av bilde. http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video Du bruker den til å koble maskina opp mot tvn for eksempel. Rompe signal dog .) Du kan klargjøre din bærbare med å oppgrader software og drivere Lenke til kommentar
lazt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Som sagt kvaliteten med S-video er ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 S-video er helt kurant til å se video på en bilderørs-TV, og 3D-spill fungerer også greit. Såkalt skrivebordbruk (vanlige windows-programmer) gir ikke mye glede over S-Video kabelen. Hvis du har fått/kjøpt ny pc og ikke vet hva du skal bruke den til, hadde du kanskje ikke så mye bruk for laptop i første omgang? Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har man en vanlig tv (altså ikke lcd/plasma), er s-video ofte det beste alternativet. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 S-video er helt kurant til å se video på en bilderørs-TV, og 3D-spill fungerer også greit. Såkalt skrivebordbruk (vanlige windows-programmer) gir ikke mye glede over S-Video kabelen. Hvis du har fått/kjøpt ny pc og ikke vet hva du skal bruke den til, hadde du kanskje ikke så mye bruk for laptop i første omgang? 7608586[/snapback] joda, skal spille å se film. Også skal den brukes til skole. Men jeg tenkte bare på siden denne har så mye stash at jeg kunne ha det litt ekstra morro med den. Har blant annet bluetooth, infrarød, firewire og fjernkontroll, mediacenter etc. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 vel... du kan fjernstyre Winamp og Media player med en Sony Ericsson K700i eller nyere SE-mobil med bluetooth. Fjernkontrollen din kan nok det samme, men med bluetooth er du ikke avhengig av at de to tingene "ser" hverandre. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 jeg har k750i hehe.. men åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 på mobilen går du inn på underholdning->fjernkontroll->mediespiller for å styre windows media player (forutsetter at du har satt opp mobilen og pc'en til å fungere med hverandre tidligere. Til Winamp trenger du en plugin som heter Dimin hotkeys (gå til www.winamp.com/plugins og søk etter denne), så går du inn på presenter på mobilen i stedet for mediespiller, og konfigurerer dimin hotkeys til å reagere på tastetrykkene på mobilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå