Gå til innhold

32" eller 40"

Anbefalte innlegg

Trenger noen gode argumenter for om hvilken Samsung LCD-TV jeg skal kjøpe meg. Er av modellen R7x. Eneste forskjellen er 32 eller 40. Ca 5000 kr som er prisforskjellene på 32 og 40.

- TV'en skal være i et rom på 17 kvm og sofaen står 2 m unna TV'en

- Brukes mest til PC og Xbox

- Ting som lesing av tekst i windows, websider etc. må være behagelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, kan hvertfall si at den tv'ene er veldig greie å bruke pc'en på.

"Showrommet" på jobben har en LE40R75 og den er kjempebra! Sitter da ca. 2 meter unna og har prøvd den litt med pc'en tilkoplet.

32" eller 40" ja... avhenger av om det er et "gutterom" der underholdning er tingen, eller om det skal også være adgang for ikke helt spill- og datafrelste damer. :p 40" blir stort i en stue hvertfall...

Lenke til kommentar

Tror nok en 32" er passelig på ett 17 m2 stort rom.. 40" blir rett og slett for stort.. .men det er nå bare min mening

Har selv en Samsung LE32R75B, og den står i ett rom på ca 15m2, og det er perfekt størrelse, sitter 2-3 meter unna. Så spar de 5 lappene, kjøp deg skikkelige kabler istede og ta 32" :)

Lenke til kommentar

Sitter selv med en 32" skjerm på 2-3 meter og angrer på at jeg ikke gikk for 37". 37" passer perfekt til den avstanden vil jeg si. Men 40" kan bli litt i meste laget, til pc bruk vil det nok gå bra om du går for en skjerm med full hd. men på en 720p skjerm vil jeg si 37" er maks størrelse på denne avstanden. Har også en 37" plasmaskjerm i huset, når jeg spiller xbox360 på denne sitter jeg vel ca 1,5 meter unna...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...