Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Heisann, Først litt om meg. 14 år gammel gutt fra Bergen, har holdt på med foto i 1 og 1/2 år nå. Har et NIKON D100 Digitalt Speilrefleks kamera. Nok om meg og... Til bildet. Bildet er tatt for et par dager siden i Bergen, er selv ganske fornøyd ettersom at det er det første månebildet jeg tar. Håper på kommentarer på hva som er bra og hva som kunne vært bedre.. Versj 1: Versj 2: Versj 3: Har lasta opp V3 som er litt større enn de to andre.. Freebird!.. Endret 13. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Hei og velkommen til forumet! Dette var en knall månebilde synes jeg, veldig skarpt og fint. Hva slags optikk har du brukt her? Veldig imponerende. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Hei og velkommen til forumet! Dette var en knall månebilde synes jeg, veldig skarpt og fint. Hva slags optikk har du brukt her? Veldig imponerende. 7608704[/snapback] Samme som her + om du kunne lasta opp større versjon så man kunne studert litt detaljer. Er ganske fasinerende å se på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Hei og velkommen til forumet! Dette var en knall månebilde synes jeg, veldig skarpt og fint. Hva slags optikk har du brukt her? Veldig imponerende. 7608704[/snapback] Har brukt NIKON ED AF 300mm 1:2.8.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei og velkommen til forumet! Dette var en knall månebilde synes jeg, veldig skarpt og fint. Hva slags optikk har du brukt her? Veldig imponerende. <{POST_SNAPBACK}> Samme som her + om du kunne lasta opp større versjon så man kunne studert litt detaljer. Er ganske fasinerende å se på <{POST_SNAPBACK}> Tusen takk for kommentar!.. Kan nok desverre ikke laste opp større bilde pga. at bildet er croppet så mye i etterkant at bildet rett og slett ikke er større.. Freebird!.. Endret 13. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Hvis du er 14 år og har tatt disse bildene, er jeg utrolig imponert! Månebilder er virkelig ikke det enkleste man tar bilde av, men her virker det som om du har tilegnet deg massevis av kunnskap allerede. Hva som kunne vært gjort bedre her, er neimen ikke lett å si. Men jeg likte nok utsnittet best på den siste versjonen. Meget imponerende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hvis du er 14 år og har tatt disse bildene, er jeg utrolig imponert! Månebilder er virkelig ikke det enkleste man tar bilde av, men her virker det som om du har tilegnet deg massevis av kunnskap allerede. Hva som kunne vært gjort bedre her, er neimen ikke lett å si. Men jeg likte nok utsnittet best på den siste versjonen. Meget imponerende! <{POST_SNAPBACK}> Tusen tusen takk for det.. Setter stor pris på det.. Freebird!.. Endret 13. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Virkelig bra, virkelig! Og det at du er et år yngre enn meg er litt irriterende Men du har jo veldig bra optikk da, det hjelper deg nok litt på vei, men du har talent, kjempe flott! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har egentlig ikke noen spesiell peiling på bilder, pluss at jeg liker sola bedre enn månen Men dette var bra!! Endret 1. januar 2007 av OHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå