Gå til innhold

Hva syntes du om Splinter Cell Double Agent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neste splinter cell er eksklusivt til X360 såvidt jeg vet, hvertfall konsoll eksklusivt eller tidseksklusivt.

7618665[/snapback]

Hvorfor gjør de det sånn? Kommer det til pc etter hvert eller blir det bare på 360? Har du kilder?

Lenke til kommentar
neste splinter cell er eksklusivt til X360 såvidt jeg vet, hvertfall konsoll eksklusivt eller tidseksklusivt.

7618665[/snapback]

Hvorfor gjør de det sånn? Kommer det til pc etter hvert eller blir det bare på 360? Har du kilder?

7619084[/snapback]

Hvis det er MS som har retten på spillet kommer det vel kanskje til vista?

Lenke til kommentar

Fanden...Men innen jeg har fått det fastslått av noen "sikre kilder" så velger jeg å ta det med ro... Å lage eksklusivt til 360 synes jeg er rett å slett idiotisk.

Det var på PC det ble en hit, og så når direX10 kommer, da vil grafikken virkelig ta av..

Synes Xbox har for teite kontroller, og synes ting blir så teit der, men det er min mening, ikke alle deres :cool:

Synes alle spillene på alle konsoller burde bli presist likt på alle måter!

Da slipper man å kjøpe alle for å finne ut hva som skjer i hver og en av dem.

Så derfor synes jeg at Ubi kun burde lage 100% like til hver konsoll, uten noe "bedre" eller flere ting til 360. ;)

Lenke til kommentar

7618665[/snapback]

7619084[/snapback]

http://www.gamespot.com/xbox360/action/bio...tml?sid=6158827

konsoll eksklusivt for X360, det vil da si at det kommer til PC også, sikkert litt senere som SC:DA gjorde desember.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg synes det var alt for vanskelig :tease:  Liker heller å lene meg tilbake i stolen og spille spill der jeg vet hva jeg skal gjøre :D

Mange bugs, men grafikken er helt topp ;)

7618452[/snapback]

Enig. Jeg skjønte ikke en sjit da jeg skulle prøve meg på Training. Jeg har en kjapp dualcore med 2 G ram og skjermkort til 4500,- men allikevel synes jeg spillet gikk for sakte. Kjøpte det i forrige uke, og har mista interessen. Jeg skal følge med på denne tråden for å se om jeg blir inspirert.

:whistle:

Lenke til kommentar
Jeg synes det var alt for vanskelig :tease:  Liker heller å lene meg tilbake i stolen og spille spill der jeg vet hva jeg skal gjøre :D

Mange bugs, men grafikken er helt topp ;)

7618452[/snapback]

Enig. Jeg skjønte ikke en sjit da jeg skulle prøve meg på Training. Jeg har en kjapp dualcore med 2 G ram og skjermkort til 4500,- men allikevel synes jeg spillet gikk for sakte. Kjøpte det i forrige uke, og har mista interessen. Jeg skal følge med på denne tråden for å se om jeg blir inspirert.

:whistle:

7731905[/snapback]

Du, jeg vet hvorfor ting kan gå sinnsykt treigt på det. Er det ingame du prater om?

Isåfall, så vil jeg bare si at Splinter Cell DA er ikke tilpasset DualCore prosessore.

Derfor kan du;

(Start spillet på vanlig måte, men minimer ved Taskmanager:

•Ctrl + Alt + Delete... Kan du sikkert

•Høyreklikk på Oppgaven > "Gå til prosess"

•Høyreklikk på prosessen og klikk "Angi affinitet"

•Så klikker du prosessor 0 eller 1 ut.

Så maximerer du spillet, og det skal gå som smurt.

Fant dette ut selv først på Slutten av cruiseskipet.... Glad men forbanna som bare f... :roll:

Men det får så være..

Håper det hjalp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...