TommyGun77 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er det noen steder som feks. playasia som selger billige Wii spill. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kjøper du fra playasia som ikke e europeisk funker ikkje spillene på den norske (europeiske) versjonen. (pga. den e region beskyttet) Men du kan jo prøve: www.play.com og www.game.co.uk Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 når jeg foreslo play-asia så gjorde jeg det pga. de skriver "nice-price" på pakken slik at en slipper å betale toll. Noe play.com osv ikke gjør. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 når jeg foreslo play-asia så gjorde jeg det pga. de skriver "nice-price" på pakken slik at en slipper å betale toll. Noe play.com osv ikke gjør. 7609166[/snapback] Hm. Tror jeg har lest at Play.com også gjør det jeg, har aldri bestilt derfra selv så jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 når jeg foreslo play-asia så gjorde jeg det pga. de skriver "nice-price" på pakken slik at en slipper å betale toll. Noe play.com osv ikke gjør. 7609166[/snapback] Hm. Tror jeg har lest at Play.com også gjør det jeg, har aldri bestilt derfra selv så jeg er ikke sikker. 7609462[/snapback] Mener eg også.. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 når jeg foreslo play-asia så gjorde jeg det pga. de skriver "nice-price" på pakken slik at en slipper å betale toll. Noe play.com osv ikke gjør. 7609166[/snapback] Hm. Tror jeg har lest at Play.com også gjør det jeg, har aldri bestilt derfra selv så jeg er ikke sikker. 7609462[/snapback] Mener eg også.. 7609627[/snapback] Nei, det tror jeg ikke de gjør. Men play-asia.com kan bare halvere prisen på pakken, så prisen vil fortsatt være over 200kr som er dagens tollgrense. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Play skriver pinlig nøyaktige verdier på pakkene. Selv bestiller jeg konsollspill fra Australia, nærmere bestemt DVDCrave. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Play skriver pinlig nøyaktige verdier på pakkene. Selv bestiller jeg konsollspill fra Australia, nærmere bestemt DVDCrave. 7611374[/snapback] Selger de europeiske wii spill også? Og skriver de den riktige prisen på pakken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå