Gå til innhold

Hvor mye drekkevarer har du i år?

Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du spurte jo om hva jeg har så her er lista:

Har mye mer enn jeg kommer til å drikke, det er helt sikkert.

6stk Tropical øl

4stk Cider

1stk Dooleys

1stk Galliano

1stk Malibu

1stk Malibu Pineapple

1stk Passoâ

1stk Tia Maria

1stk Kahlua

1stk Tequila

1stk Fæl Sangria

1stk 1l Vodka

++

Det er det som står i barskapet, men det er nok ikke mer enn ølla, ciderne og litt vodka som forsvinner. Drikker veldig sjeldent, men liker å ha endel forskjellig å velge mellom når jeg først drikker

EDIT: Noen som vet hvor man får kjøpt Tropical i Norge?

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Er ganske farlig å være dritings på nyttårsaften, raketter flyr som regel vegg-i-mellom.

Tror det er ganske mye drikke ute å går i år også, jeg sitter i kassen på Prix, og får med meg ganske godt hva folk kjøper. Kom faktisk en idag og handla 10 sekspakninger med øl, til seg selv. Hadde vel holdt 4-5 helger for mange.

7609406[/snapback]

Du tror virkelig han handla 10 6-pakninger kun til seg selv? :)

Lenke til kommentar
Er ganske farlig å være dritings på nyttårsaften, raketter flyr som regel vegg-i-mellom.

Tror det er ganske mye drikke ute å går i år også, jeg sitter i kassen på Prix, og får med meg ganske godt hva folk kjøper. Kom faktisk en idag og handla 10 sekspakninger med øl, til seg selv. Hadde vel holdt 4-5 helger for mange.

7609406[/snapback]

7612971[/snapback]

Var vel heller halve ungdomskolen

Lenke til kommentar

7609406[/snapback]

7612971[/snapback]

Var vel heller halve ungdomskolen

7613069[/snapback]

Som om jeg skulle sagt det selv. Du som jobber i butikk burde vel skjønt det:P sto sikkert en haug med 15-16 åringer utenfor butikken! :)

Selv skal jeg feire nyttår med familien. Ikke drikke noe med andre ord.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
de fleste starter jo å drikke på nyttårsaften som 15-16 åringer da :)

7614010[/snapback]

Yes, det har du rett i. Og da blir det ofte sånn at de finner seg en som kjøper med drikkevarer til hele "bundten"

7614029[/snapback]

Jau. Sånn var det med meg og mine kompiser, vi fikk en kompis som var gammel nok til å kjøpe hehe. Ble bare så driti ut hver gang vi ikke ga nok penger så vi måtte komme i kassa å betale selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...