Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Øm i pungen etter noen timer med halverigert penis


Gjest Småbekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Småbekymret

Hei....

 

Har et lite problem

 

Når jeg er hos en venninne av meg(vi er mer enn venner, men offesielt er vi bare venner) og har ligget og koset med hun i noen timer med konstant halverigert penis så blir eg hoven og utrolig øm i pungen.

Det er ikke testiklene som blir ømme, men "det andre." Det er vel blodårer og drit. Og dette varer egentlig ganske lenge. Men neste dag når eg våkner kjenner eg ingenting.

 

Er dette rett og slett fordi eg ligger der og er überkåt eller skal det ikkje vere sånn?

Men penis blir jo ikke mer enn halverigert. Kan det vere at ting ikke er helt som de skal? Har aldri hatt gjennomført samleie så vet ikke om alt fungerer som det skal for å si det sånn. Men virker rart at penis blir halverigert og pungen øm.

Eller er det bare kåthet som ikke får "utfoldet seg?" :D

 

 

Noen med erfaringer, råd elller annet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller er det bare kåthet som ikke får "utfoldet seg?" :D

Du kan seie det sånn ja. Ikkje noko å bekymre seg over.

7608040[/snapback]

Er det bare som foreslått over her at det bare er å ta et runk i ny og ne og bli kvitt kåtheten?

For jeg har igrunn mista "runkebehovet" som var der tidligere, etter at jeg ble kjent med hun her. Vi har ikke komt så langt at vi har sex eller noe altså, men det er myyye sjeldnere at det blir runka. Kanskje ikke noe godt tegn egentli. Men men.....

Lenke til kommentar

Dette hadde jeg å ! Jævlig bra ;D

 

altså, jeg var på sommerleir, sjekka opp dame, og kosa og rota med hun hele dagen. Jeg fikk såpass vondt i ballene at jeg kastet opp 1 gang, og klarte såvidt å gå.

Ballene ble ikke engang tatt på, men hadde jo bender utrooolig lenge da.

 

Var en lege der, fikk paracet og måtte ikke kose på litt, men fikk kose senere, bare kjørte dobbel dose med paracet..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar

Har aldri noen her hørt om ballespreng?

 

Helt normal for unge menn med mye utilfredstilt kåtskap. Men vondt! Som siste her sier - Action is satisfaction! Slutt med måteholdt og paracet - det er bare tøv i lengden. Men det er ok med paracet om det fortsatt gjør vondt en stund.

 

Har du skikkelig vondt av ballespreng eller andre ting og veier over 70 kg kan du ta 2 g paracetamol (4 tabl) for å oppnå metningsdose og så 1 gram (2 tabl) hver 6 time. Men ikke anbefalt så høy doser i så mange dager. Men helt ufarlig og effektivt hvis du tåler paracetamol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...