Doktoren Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 God kveld karer. Jeg har bestilt ny PC fra komplett og kjøpte i samme slengen en Razer Copperhead Tempest Blue. Det viser seg så at jeg ikke har musematte. Har dere noen anbefalinger/forslag til matte? Det er jo en lasermus såvidt jeg har forstått, funker den like bra med en vanlig matte som glassmatte? Har aldri vært borte i glassmatten før men det høres litt spesielt ut Godt nyttår karer, Doktoren Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en blå copperhead. Og jeg bruker en Razer Mantis musmatte Fungerer utrolig fint sammen. Men man må ha plass til Mantis Lenke til kommentar
lazt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Glass funker kjempefint det Har selv en Icemat som fungerer kjempefint med Razer Copperhead. Glass kontra stoff er en smakssak. Noen liker glass bedre, mens andre liker stoff. Jeg kan også anbefale Razer musematte. Kjempebra musematte, men den er STOR. Så litt plass på skrivebordet burde du ha Gratulerer med en kjempemus hvertfall EDIT: Scotty var for rask! Endret 30. desember 2006 av loozet Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 De er så svære altså? Mantis er helt klart på listen. Fremdeles litt usikker på glass greien. Er det noen fordeler/ulemper med glass? Lenke til kommentar
killabie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 bruker ICEMAT her da, funker superb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå