suzukitsx Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nå har jeg fått til og få en mappe til og forsvinne . Det hendte slik at jeg trykkte på egenskaper, og så trykkte jeg på "Skjul" og så på bruk. Etter dette forsvant mappen fra plassen sin. Hvor er den? Eller hvordan finner jeg den? Takker for raske svar siden det haster litt! Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Under mappealternativer kan du huke av "Vis skjulte filer" Tror dette skal løse det. Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Dette fungerte ikke, fordi den ligger ikke i en mappe, den ligger på en harddisk. Men takk for svar og håper på flere! Lenke til kommentar
StudioN Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hvis du aktiverer "Vis skjulte filer" skal skjulte mapper også vises. [EDIT] Typo...den k-knappen min esse...! Endret 30. desember 2006 av StudioN Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dette fungerte ikke, fordi den ligger ikke i en mappe, den ligger på en harddisk. Men takk for svar og håper på flere! 7607745[/snapback] Skal fungere uansett hvor den ligger det. Men du kan jo søke etter filen/mappen/whatever, bare husk og huk av Søk i skjulte filer og mapper. Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Tusen takk! Har funnet den nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå