Creep Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Lurer på hva man kaller den "tapen" man kan bruke til å få ting til å se karbon. Eventuelt hvor man kan bestille dette fra? Tenkte å mekke dashbordet mitt i karbon Endret 30. desember 2006 av Creep Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) StarPaint De har desverre ingen nettbutikk, men hvis du kjøper det siste nummer av norske max power i butikken, og blar opp på side 58, så kan du se hvordan det blir, og hvordan det gjøres... dette er en folie som du legger i vann og så legger du delene nedpå folien, som da "lakkes" på delen... koster fra 1250 og oppover anhengig av hvor mye folie du skal ha. I max power-bladet lakkerer de dollarsedler på et sidespeil, men de nevner også at de har kabor-look, tre-look, tiger- og leopard-look og kamuflasje-look. Starpaint har over 4000 ulike folier å velge mellom, tar du kontakt sender de sikkert en katalog eller noe... Vurderer dette sterkt selv, ettersom resultatet ser ut til å bli veldig bra, og det koster ikke så veldig mye. edit: jeg har sendt det PM med bilder av artikkelen i Max Power... Endret 1. januar 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Creep Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Så det du sendte meg i bladet i går i butikken faktisk. Hadde vært kult å funnet en nettbutikk som gjorde dette siden det så ikke så alt for vanskelig ut og jeg tror det kan bli veldig kult:) Endret 31. desember 2006 av Creep Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det står jo "online shop" med store bokstaver på den siden da Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) haha... der kan du se... la jeg ikke merke til! lol flott da, kanskej jeg også skal kjøpe litt derfra en gang... de har jo tilbud på carbon kit! 795 dkr hm... fikk lyst til å kjøpe inn sånn carbon-kit jeg å gå beserk i huset her... tastature i karbon er jo sikkert tøfft... Endret 31. desember 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Creep Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 hehe fett:D Det er dansk webshop det dær ja? Hadde vært kul med en norsk(Y) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Må delene som skal ha på seg folien være pusset og slikt før man gjør dette? Har slik cheap treplastikk i bilen min som jeg har lyst å få i karbon. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Må delene som skal ha på seg folien være pusset og slikt før man gjør dette? Har slik cheap treplastikk i bilen min som jeg har lyst å få i karbon. 7623401[/snapback] Den burde vel være pusset og grunnet først ja, slik at lakken henger ordentlig bra på. Du må jo uansett ha det du skal lakke ut av bilen, og alt følger med, så hvorfor ikke gjøre det ordentlig med en gang? Kjipt om litt av karbon-lakken detter av så sitter du med karbon dashbord med flekker av treimitasjon... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hehe joda.. men har funnet ferdig lagde carbon deler til interiøret mitt 700 kr for settet Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) ikke kjøp sånn fake-karbon på rull, det er jævlig jalla.. karbon er ikke så dyrt på ebay og man mekker det på samme måte som glassfiber. fins mange tutorials på dette Endret 10. januar 2007 av DaButcher Lenke til kommentar
Atletass Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Bilextra har no karbongreier til rundt 400,- syns jeg å huske.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå