Gå til innhold

DVI til HDMI på ps3?

ttiger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis den er HD-Ready og den har DVI som den digitale inngangen på tven, så skal den støtte HDCP (det er et av kravene til å være HD-Ready)

Så men jeg har lest på amerikanske forum at folk har det samme problemet.

Sikker på at du har rikig kabel? Altså DVI-I eller DVI-D? (DVI-A tar bare analoge signaler)

Bruker du adapter som gjøre HDMi om til DVi, eller bruker du en kabel som er HDMi på den ene siden og DVi på den andre?

Lenke til kommentar
Hvis den er HD-Ready og den har DVI som den digitale inngangen på tven, så skal den støtte HDCP (det er et av kravene til å være HD-Ready)

Så men jeg har lest på amerikanske forum at folk har det samme problemet.

Sikker på at du har rikig kabel? Altså DVI-I eller DVI-D? (DVI-A tar bare analoge signaler)

Bruker du adapter som gjøre HDMi om til DVi, eller bruker du en kabel som er HDMi på den ene siden og DVi på den andre?

7609788[/snapback]

Plasmaen er ikke HD-Ready, men den har jo dvi, noe må man jo bruke den til.

Jepp det er er en kabel med hdmi --> dvi.

Kan jeg se forskjellen på DVI-I og DVI-D?

Lenke til kommentar

Men siden Tv'en din ikke er HD-Ready, så kan du jo kjøpe Sony sin PS3 komponent kabel. Tv'en har vel komponent inngang?

Jeg vet ikke hvor lett eller vanskelig det er å få tak i en slik, men sikker mange som selger dem på E-bay.

Hvis ikke så blir de vel nødt til å bruke den medfølgende kompositt kabelen. Eventuelt en RGB-scart kabel som vil gi deg et bedre bilde, men ikke like bra som komponent kabelen.

180px-DVI_Connector_Types.svg.png

Lenke til kommentar
Men siden Tv'en din ikke er HD-Ready, så kan du jo kjøpe Sony sin PS3 komponent kabel. Tv'en har vel komponent inngang?

Jeg vet ikke hvor lett eller vanskelig det er å få tak i en slik, men sikker mange som selger dem på E-bay.

Hvis ikke så blir de vel nødt til å bruke den medfølgende kompositt kabelen. Eventuelt en RGB-scart kabel som vil gi deg et bedre bilde, men ikke like bra som komponent kabelen.

180px-DVI_Connector_Types.svg.png

7611921[/snapback]

kabelen er en dvi-d, men det funka altså ikke :(

Da får jeg vel satse på komponenet kabel. Like så bra kanskje?..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...