Veta Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg skulle skru på min bærbare data idag, og så fikk jeg en slags blåskjerm som varte i et halvt sekund og jeg fikk liste over muligheter for hvordan jeg kunne starte opp. - Sikkermodus - Sikkermodus med nettverk - Sikkermodus med bare kommandolinje - Starte opp med siste konfigurasjoner som fungerte - Starte opp på vanlig måte Jeg har nå prøvd alle alternativene, men den vil ikke starte. Det sto at hvis jeg hadde skrudd av dataen med av/på-knappen skulle jeg velge "- Starte opp med siste konfigurasjoner som fungerte" og jeg hadde slått av med av/på-knappen, men det virket ikke for det. Er det noen som vet hva som kan gjøres for å få startet opp dataen? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Boot med winxp cd'n, velg og reparer vha. konsollen, skriv: fixboot , og se om det hjelper. Endret 30. desember 2006 av norbat Lenke til kommentar
Veta Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Når jeg skrev inn FIXBOOT så fikk jeg denne meldingen: Målpartisjon er C: Er du sikker på at du vil skrive en ny oppstartssektor til partisjon C: ? Skal jeg godta? Har 0 peiling på data, så unnskyld hvis jeg virker litt dum. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Gjorde det, fikk beskjed om at det ble skrevet en ny oppstartssektor feilfritt, men når jeg reboota, fikk jeg samme problemet som sist gang Lenke til kommentar
norbat Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ok, Prøv en gang til, men skriv chkdsk /f Om dette ikke hjelper kan en repair av windows være løsningen. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Det funket denne gangen. Tusen takk for hjelpa! ^^ V_(^_^)_V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå