BendItLikeBender Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Eg skulle gjerne hatt nytt gaming headset, men eg har ikkje peiling på slikt. Har dere nokken forslag til nokken gode ? Eg har ikkje så masse penga så ikkje kom med forslag til uber dyre headset ^^ Mvh. Tarje Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Sennheiser PC150/160 er virkelig bra til gaming. God mik og god lyd. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Som nevnt, Sennheiser headset "PC160", er et godt valg. Microplex selger disse for ca 650kr. Kanskje litt dyrt...? Ellers har du jo Plantronics Audio 90, har selv hatt en del av disse og de er meget bra. (Med en del mener jeg ca 4-5stk som jeg har knust p.g.a dårlig selvbeherskelse.) Her finner du de, ca kr 400,- Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Er Steel Sound 5H v2 ett bra valg ? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Denne tråden kommer til å få tusen svar! Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Denne tråden kommer til å få tusen svar! 7607536[/snapback] Forhåpentligvis vil 999 av disse ikke være like O.T/meningsløse/totalt unødvendige som det du bidro med. Når det gjelder Steel Sound 5H v2 så er det sikkert et bra headset, ivertfall med tanke på prisen. (overkant av 550,-) Du får søke litt på google og se om du finner noen tester o.l Ellers er det jo mange gamle tråder om dette evnet her på forumet du kan søke deg til. Endret 30. desember 2006 av Nightwish Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har selv Sennheiser HD555, funker fjell. Den er dog bedre til musikk iforhold til PC160. Om du hovedsaklig bruke det til gaming ville jeg tatt PC160. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er Steel Sound 5H v2 ett bra valg ? 7607521[/snapback] Det går stykker ganske kjapt, men det er praktisk og greit. Egentlig ganske god lyd også, bare synd det går i stykker. Har ikke eid det, men kjenner en som ga opp å bytte flere da hans fjerde var ødelagt etter ganske kort tid. Han brukte det lite og behanlet det pent, tingene so gikk i stykker var mikrofonen, "ledningen" til mikrofonen, lyden i den ene siden forsvant to ganger. Han køpte forresten et scullcandy til rundt tusenlappen, med noe riste-greier eller subwoofer inni hver ørekopp. Det eneste minuset er at det knirker litt i leddene. Tror han ville anbefalt det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kan anbefale Skullcandy Ti , er ikke så dyrt heller (fåes kjøpt hos Netshop) så er det livsgaranti på de uansett hva som skjer. jeg klippet av ledninga med en saks og jeg fikk nye og så sitter de veldig tett på øret og stenger lyden veldig bra ute , så egner seg bra til lan med, og veldig gode til musikk. De tåler det meste , som foreksempel at du tråkker på dem er ikke noe problem, eller mister de ned trappen . Lenke til kommentar
BendItLikeBender Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Minus er at det ikkje har mic da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå