beji Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Heisann lurer på om noen av dere vet om en nettbutikk hvor man kan kjøpe billige parfymer osv?? Kanskje litt teit spørsmål men, kanskje andre som lurer på det samme Endret 30. desember 2006 av beji Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Blitt så ille at du ikke tørr gå ut? :!: Søkte litt på Kelkoo så du kan jo se her. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 StrawberryNET har jeg brukt en gang, funket greit, ble levert kjapt, men måtte betale toll(eller moms/avgifter). Lenke til kommentar
Espein Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) StrawberryNET har jeg brukt en gang, funket greit, ble levert kjapt, men måtte betale toll(eller moms/avgifter). 7608771[/snapback] Søstra mi betalte casha og senere fikk hun en mail med å oppgi security code, hva mener de med dette? Er jo IKKE på tale at de skal ha noe passord, men de kan vel tømme kortet om de får denne security code ( står vel noe sånt på bankkortet?) via mail? De har enda ikke fått sendt pakka men de har pengene. Endret 31. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
beji Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2006 Det hørtes ut som hun er blitt utsatt for Phising eller hva det heter altså nettsvindel. Jeg hadde tatt kontakt med banken, for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå