Solsviken Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei skulle hatt meg et nytt videokamera, har sett litt på dette: https://prisguiden.no/product.php?product...iew=productinfo Jeg tenker at siden alt jeg har av tv o.l. er widescreen så setter jeg dette som kriterie. Jeg ønsker selvfølgelig muligheten for å koble til pc slik at jeg kan redigere filmen i ettertid så dette må støttes. Jeg er åpen for innspill fra dere som kan litt mer, f.eks > Kutte ut widescreen delen om dette ikke er godt enda > Noe jeg absolutt burde ha med på kamraene osv. Jeg nevner også at jeg ikke har noe kunnskap på kamrasiden så her trenger jeg forslag og hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Vær så snill og bare søk! Det er hundrevis av tråder her som handler om akkurat det samme! Please! Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Se nærmere på Panasonic NV-GS180 og den noe dyrere NV-GS280 Forskjellen mellom disse er optisk bildestabilistator.. Endret 1. januar 2007 av Trussl Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Se nærmere på Panasonic NV-GS180 og den noe dyrere NV-GS280 Forskjellen mellom disse er optisk bildestabilistator.. Og at GS280 har Leica-lisensiert optikk som er noe skarpere enn Panasonic sin originale (selv om heller ikke den er dårlig). Er noen andre småting også, men sjekk Panasonic sine hjemmesider for å sammenligne spesifikasjoner. Lenke til kommentar
knuhen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Se nærmere på Panasonic NV-GS180 og den noe dyrere NV-GS280 Forskjellen mellom disse er optisk bildestabilistator.. Og at GS280 har Leica-lisensiert optikk som er noe skarpere enn Panasonic sin originale (selv om heller ikke den er dårlig). Er noen andre småting også, men sjekk Panasonic sine hjemmesider for å sammenligne spesifikasjoner. 7617927[/snapback] Har denne ekte widesckreen ? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Mener å huske at både GS180 og GS280 har ekte 16:9, ja Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mener å huske at både GS180 og GS280 har ekte 16:9, ja 7658509[/snapback] GS180 er jeg litt usikker på, da denne ikke har widescreenskjerm. Det har GS280 og modellene over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå