Gå til innhold

Trenger hjelp med lukket headset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv det headsettet du har sett deg ut men jeg synes ikke det var noe bra.

Brukte det i 2 timer og byttet tilbake til det gamle istedet.

Jeg spiller endel og synes det var umulig og høre fra f.eks hvilke kant fienden kom fra.

Synes også ikke det satt noe godt på hodet.

Bruker selv kun åpne headset nå og kan da desverre ikke gi deg noen andre anbefalinger.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd de på en link fordi jeg glemte mitt headsett hjemme.

Kan ikke si meg fornøyd med de nei.

Lyden var egentlig grei nok, men de satt litt rart på. Ikke isolerte de lyden så veldig godt heller.

Legg i 20kr og kjøp disse, som nok er et par hakk bedre. ser ut til at det har fått mange gode omtalelser, og scullcandy går etter det jeg har sett ikke i stykker så fort heller.

Lenke til kommentar

Skullcandy Ti støtter jeg. stenger effektivt ute lyden , og er god basspå det. Pga det er lukett så er det enkelt å høre vilken retning fiendene kommer. så dette passer bra både til spill og musikk. Jeg må og få fremheve garantien skullcandy har på dette headsette. Jeg klarte på en mirakuløs måte å klippe av ledningen til det og jeg fikk nytt :D så tåler dette headsette nesten alt og , har både tråkket på det og mistet det ned trapper :p .

Lenke til kommentar
Jeg har sett på dette:

https://prisguiden.no/product.php?productId=24676

Noen som har noen erfaringer ang. det headsettet?

Førs og fremst kjøper jeg meg det for å bruke det på TG, noen som vet om det lukker lyden godt ute?

Hvis det ikke duger, noen som har andre forslag?

7607051[/snapback]

Det er egentlig et greit headset, men jeg vil anbefale deg å kjøpe et annet. Lyden er helt grei til min bruk, men ledningene inni headsettet tåler for lite. Har brukt garantien en gang nå pga av at lyden i det ene øret var bort. Nå er headsettet ødelagt igjen og er på leting etter et nytt headset.

Kanskje jeg skal kjøpe skullcandy :hmm:

Robert :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...