Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 OK, Men fra nå av skal jeg være enda strengere med meg selv Takk for støtten Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 trenger ikke være strengere med deg selv da... du har jo faktisk ikke brutt noen regler. hadde selv en drink på byen fredag, men har ikke noen dårlig samvittighet for den. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Syns dette er litt teit. Det er greit at man er sunn, men det er ikke usunt å ta et glass cola en gang i blant. Eller er det kanskje fordi da får dere lyst på mer? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg vet ikke med alle de andre, men jeg deltar delvis fordet jeg har blitt veldig kresen på Colaen... Om jeg da klarer og holde meg unna noen uker/måneder så vil den smake himmelsk igjen Men det er jo også en liten intern konkuranse både i forumet og for deg selv da. Får nesten en god følelse i meg vær gang jeg går forbi brus skapene på butikken uten og handle med meg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Sånn. Da er listen oppdatert og vi har fått to medlemmer til som trenger å være sterkere. Snart som en kristen sekt det her. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 håhå! 7dager/1uke siden sist det ble intak av sukker kliss Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 En fisk til meg også; jeg drakk et glass cola når jeg og et par andre dro til Jonas for å spise en pizzabuffè. All ya can eat 99,- Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Kjipt å Jonas har jo nydelig pizza! pizza er vel ikke ulovelig? Taco pizza me kaninfòr og saus greier Endret 26. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Billy Bob? Hvordan går det med det veddemålet? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Nå skrangler det i rekkene her dere.. Veddemålet går strålende, jeg drikker for det meste juice, vann, saft og alkohoil. Var hos tannlegen her om dagen, kun et lite hull. Greit nok på et år. Kompisen min går det også fint med, drikker mye vann med smak. Påstår at han merker det på treningen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Spennende greier. Kommer fra 50-årsdag. Eneste som er å oppdrive der, er brus og alkohol. Ettersom jeg var sjåfør, ble det springvann. God samvittighet iallfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hva er det som skjer?! Jeg greier meg godt jeg Ha litt viljestyrke da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe, klarer meg fint jeg og! Drikker vann som aldri før. Og min kjære grønne te fra helsekost sjappa, såklart. <3 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Amatører vettu. I'm doing fine! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hehe, klarer meg fint jeg og! Drikker vann som aldri før. Og min kjære grønne te fra helsekost sjappa, såklart. <3 Grønn te ja! Er det det noe godt? Må skaffe meg dette her, inneholder også endel koffein som er bra om morgenen. Uten brus siden forrige gang jeg brøyt, så ingen problemer. Edit: Hehe, søvnen tar over. Endret 26. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Hehe, klarer meg fint jeg og! Drikker vann som aldri før. Og min kjære grønne te fra helsekost sjappa, såklart. <3 Grønn te ja! Er det det noe godt? Må skaffe meg dette her, inneholder også endel koffein som er bra om morgenen. Uten brus siden forrige gang jeg brøyt, så ingen problemer. Edit: Hehe, søvnen tar over. 7807391[/snapback] Ja, den jeg drikker er veldig god og veldig sunn. Her har du bilde. Fåes på Naturli'Vis helsekostforretning for omkring 30kr. Endret 27. januar 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg er veldig glad i te, så denne må jeg nesten gå til innkjøp av. Kanskje ikke samme merket, om jeg finner den, men grønn te skal jeg i alle fall skaffe meg nå. Har alltid sverget på Lipton Early Grey Tea. Britisk te er virkelig noe for seg selv. Endret 27. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Fyller 18 nå på tirsdag. Vurderer å gå inn for å bryte kontrakten. Fristelsen er ikke lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå