Onyx Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Et liv uten brus, er: - En sunnere kropp! - Finere for økonomien. - Sunnere tenner. - Sjansen for søthunger blir mindre. - Veskeinnholdet i kroppen er bedre. - Og en balansert blodsukkernivå som ikke stiger og synker. Endret 13. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Vil du være med Minerva, så skriver jeg deg opp. Jeg nyter noen små brune, god erstatning. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 det var snilt av deg da blir jeg kanskje sunn jeg også da Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Allright, brusfritt liv er sunt for både meg og deg. Eh, sånn ca. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da er det Helg igjen! Hvordan går det med dere? Har i dag kjøpt meg littt banan pære, epler, mana juice, og salat som lørdagskos. Den mana juicen er ganske god! Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Enn alkohol? er det tillat eller? eller regnes det som usunt? Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Jeg har tapt, drakk brus og spiste snops idag Glemte det helt >.< En kompis spanderte snops og brus, så takket jeg ja.. Herregud! Starter på nytt, nå skal jeg klare det! Endret 14. januar 2007 av Fox Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg drikker 1.5 liter minst med sukkerfri brus om dagen. men jeg er for kul til å bli med. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Alkohol er for all del tillat, det er brusen vi ikke vil ha noe med her. Allright Fox, lov å gjøre feil. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg har tapt, drakk brus og spiste snops idag Glemte det helt >.< En kompis spanderte snops og brus, så takket jeg ja.. Herregud! Starter på nytt, nå skal jeg klare det! 7720537[/snapback] To bad. Har nå slått rekorden min med 1 dag. Er nesten stolt av meg selv Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er fornøyd med 15 dager uten. Slet litt igår, ettersom det var dagen derpå. Det fikk holde med "bestemorsaft". Hjalp litt på å se Supersize me! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er fortsatt med var litt hardt igår, var hjemme til foreldrene mine, og det lå ei flaske cola zero i kjøleskapet Men motsto fristelsen.. Mor var ekstra slem og spurte når jeg skulle dra om jeg ville ha den med meg, men takka frustrert (på mor) nei Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er fortsatt med var litt hardt igår, var hjemme til foreldrene mine, og det lå ei flaske cola zero i kjøleskapet Men motsto fristelsen.. Mor var ekstra slem og spurte når jeg skulle dra om jeg ville ha den med meg, men takka frustrert (på mor) nei 7726758[/snapback] Zero er jo uten sukker da. Jeg har holdt meg helt vekk fra alt slags brus osv. men sukkerfrie brus burde vel være lov? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Er Pepsi Max usunt-tråden? Jeg har den formening at sukkerfri brus er like usunt, tilsetningsstoffet er like ille det. Da kunne vi kalt det sukkerbrusfri-klubben da. Nei, uansett er ikke brus bra, spør du meg. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Man lever kun en gang. Nyt livet! (men, man må begrense seg litt) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Nja.. Livet er ganske bra uten brus også! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 holdt på og bryte sammen første dagen... men klarte og gå forbi brushylla helt på egenhånd, uten og ta med noe derfra ble fyldt av en utrolig følelse av stolthet og mestring ettepå Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Når man tenker usunnt så bør ikke appelsin juice være tillat heller, er jo som blå syre for tennern Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 For å si det sånn, tror appelsinjuice er ganske sunt for kroppen, generelt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Appelsinjuice er jo like sunt som appelsiner? kanskje litt minde sunt pga konservering osv. men nektar derimot er ganske usunt, det er tilsatt masse sukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå