Billy Bob Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Joda, jeg skal bare ordne noe. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Får jeg en fisk ved siden av nicket mitt, fordi jeg faila? Jaja, greit nok straff det Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 0h, 0h. Trenger å få litt ekstra dårlig samvittighet om jeg skulle falle for fristelsen.. Melde meg på, kan du? Du kan jo kanskje skrive på datoen fra og med vi melder oss inn, og reesette startdatoen for hver gang vi melder om glipp. Og den som står lengst får ubegrenset heder og ære. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Velkommen skal du også være, takk for tips, førstepost fikset på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ahh skulle gjerne prøvd, men jeg hadde gitt meg etter en dag... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Konge! Det var en uke unnagjort, og det har gått knirkefritt. Var i besøk igår, nippet lett i vannglasset mitt jeg. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Uff livet er ikke altid like lett... Meg på BigBite i dag: -Hei en halv fot med roastbeef uten smør og sylteagurk. -Drikke? - Appelsinjuice -beklager vi er tomme for juice, men du kan få brus ett par kr billigere *smilepent* - umm... Da... kjøper jeg heller juice på butikken. Ganske teit å gi folk som tydelig prøver å være sunne ett ekstra billig tilbud på brus Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hehe, det ligger to 1,5 litere Coka Cola inne på kjøleskapet. Jeg tenker ikke på det en gang. Jeg har på en måte blitt ''lei'' brus. Drikker heller vann! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 @ Snobjorn: Husker da jeg jobbet på Mixen, da var det veldig fokus på hva som var sunt. Helst skulle menyen bestå av sunn drikke. @ Onyx: Her er det tomt brus. Har heldigvis en samboer som er så grei at hun ikke fyller huset med brus. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Enda ikke tippa over. Satt forrige lørdag med friends rundt meg med hver sin potetgullpose og brus. Men jeg drakk isvann og var helt fornøyd jeg.. Men søndagen var jeg på et event, og eneste utenom brus var Gatorade, synd, men jeg var jævla tørst og trengte no energi. Og det er jo "juice" Lenge til neste gang *Drikke isvann* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Gatorade = juice -> meg i ræven. Men men, opp til deg. Drakk Farris på Dolly igår, ganske imponert. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skjønner ikke hva dere driver med for noe tull! COCA COLA eier og smaker digg! *drikke det foraltid* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Må legge til at Zero bør trekkes fra markedet med umiddelbar virkning! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Gatorade = juice -> meg i ræven. Men men, opp til deg. Drakk Farris på Dolly igår, ganske imponert. 7693751[/snapback] Vel, alternativet var brus eller ingenting, så da ble det gatorade. "Keep in mind that Gatorade contains only about 50% of the calories of fruit juices and regular soft drinks" -Gatorade.com Men uansett, gatorade er å strekke det, ja. Engangstilfelle. Planen min er å være mest mulig sunn fremover, men når jeg begynner seriøst med vekttrening og muskelbygging tror jeg nok jeg må melde meg ut. Ikke at jeg skal falle ut på lasteplanet hver dag, men en velkjent strategi er å ha en dag i uken hvor man eter hva man vil(Ikke overdrevet, såklart). Dette gagner treningen, men frem til da, *isvann* Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Mconalds 2 ganger denne uka Men juice første gang og Bonaqua uten kullsyre andre Er det i det hele tatt mulig å få tak i gratis vann på macen? Ble Mcdonals "chicken". Er den gale sunnhetsmessig? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 en gang jeg dro til mac donalds for å få vann sa de at de ikke fikk lov av mattilsynet elelr noe å gi spring-vann. så meg måtte kjøpe bonaqua til 20kr... sleipe jævler er de. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Mconalds 2 ganger denne uka Men juice første gang og Bonaqua uten kullsyre andre Er det i det hele tatt mulig å få tak i gratis vann på macen? Ble Mcdonals "chicken". Er den gale sunnhetsmessig? 7698088[/snapback] Kan vel be om å få springvann, uten at jeg er for sikker. Har ikke vært på macdonalds/BK på evigheter. En god vane jeg har begynt med i det siste er te. Drikker minst en kopp om dagen. Det er gooodt <3 (uten noe form for søtningsmiddel, selvfølgelig) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hadde vert kos å slutte med brusen. Men er 100% sikker på at eg ikkje greier det. Kommer uansett en eller annen gang til å knekke sammen. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Syns dere er tøffe og utholdne som holder ut uten brus. Sterkt gjort Jeg for min del har bare valgt å kutte ned på brus foreløpig, bare litt i helgene, og juice/melk/vann på hverdagene Det er min start! Hehe.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ble Mcdonals "chicken". 7698088[/snapback] Kyllingsalaten de har er ikke så aller værst (ikke optimal, men du kan spise med grei samvittighet). Chicken McNuggets funker på samme måte som en vanlig burger med tanke på (u)sunnhet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 kan jeg også få bli med på dette? ett liv uten brus virker verdt og prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå