Bakkan Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Hehe, Jeg klarer ikke å slutte med cola Men har hatt en morsom historie med en på fotball laget, da han er "brusfri".. Vi hadde dratt på fotball cup i danmark, jeg som alle andre var fulle av faen. Vi fant en merkelig "fanta" en gul brus, tømte den oppi 2glass. Jeg spurte daså: "Skal vi kapp drikke? Vinner du skal du få 100kr" han ville være med og 1, 2, 3.. og han hadde drikki opp brusen(som han trudde var saft). Sinnsykt alle lo, da han hadde vært brusfri i nesten 1år. Han hadde bare resten av sommerferien(1mnd) igjen, og ville da fått 2000kr. Meeen, vi sladra ikke Stolt av alle dere som klarer dere brusfrie! Endret 1. mai 2007 av Bakkan Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det var stygt gjort synest jeg! Men bra at dere ikke sladra da.. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var ikke min feil Ja, det var extremt slemt gjort.. Meeeen, lo så jeg nesten pissa på meg, så det er nok så greit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette har jeg også lyst til å prøve. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Dette har jeg også lyst til å prøve. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg.. 8531349[/snapback] Lyst til å være med? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Kjære medlemmer. Skulle komme med mange fine eksempler på ledere som har sviktet, men gidder ikke. Vi har gitt oss. Lykke til videre, beklager. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er med i klubben! Har nå holdt meg brusfri i 3 år Skal klare en god stund til. Ser ikke behovet for brus :| Ikke smaker det noe bedre enn vann og gjør deg bare tørst, tannløs og mere til. Vann er tingen, drikker 2-3 liter for dagen Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Kjære medlemmer. Skulle komme med mange fine eksempler på ledere som har sviktet, men gidder ikke. Vi har gitt oss. Lykke til videre, beklager. 8546642[/snapback] Hva skjedde? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Kjære medlemmer. Skulle komme med mange fine eksempler på ledere som har sviktet, men gidder ikke. Vi har gitt oss. Lykke til videre, beklager. 8546642[/snapback] Hva skjedde? 8584458[/snapback] Ble enkelt og greit lei av å ikke kunne drikke brus i besøk osv osv. Mao, jeg er et svakt menneske når det kommer til brus. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jaja, still going strong her.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg sprakk når jeg var på ferie i april. Det ble rett og slett for dumt å ikke kunne nyte noe godt noe i et varmt, deilig og digg land som Portugal. Og forrige uke så ble det uhyre mye sjokolade, potetgull og brus. Og uken før der, konfirmasjonsselskap! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Svake mennesker! Gnomen holder koken fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fremdeles brusfri her Drikker veldig mye vann om dagene, det er jo varmt som fa*en.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Still going strong! Begynner dog å bli litt kinkig når man skal ut å spise og man må si "farris" eller "vann" - nedtur. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er med om det ikke er for sent! Er sukkerfri brus lov? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg klarer ikke kutte ned på bursinntaket mitt. Drikker 2-4l. Cola om dagen. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Så det er lov å drikke brus sammen med alkohol? Men bare da? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 gidder du å signe meg opp på lista eller? Jeg drikker ikke brus^^ Lenke til kommentar
Palme Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan går det med folk her egentlig? Jeg kan med hjertet på hånden si at jeg har ikke smakt brus (da ser vi bort fra alkoholholdige drinker) siden august 2006 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå