Articfare Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har holt meg uten brus i over ett år jeg . Kan jeg bli med, eller? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har holt meg uten brus i over ett år jeg . Kan jeg bli med, eller? 8249440[/snapback] Seff. Da var vi en til. Jeg har virkelig hatt lyst på brus i det siste, spesielt etter en fyllekule på lørdag. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Helt siden jeg kom hjem fra militæret ( 17.08.2006 ) har jeg vert brusfri! Dvs. jeg har aldri kjøpt meg en brus siden den dagen, men jeg har nok fått i meg noe diverse typer energi-drinker på en og annen bytur.. Holder dette til å være med i det gode lag? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Brusfri er brusfri. Husk at brusprodukter sammen med alkohol er lov. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Melder meg inn i denne klubben jeg, hvis det er OK. Drikker sjeldent brus, og klarer meg lenge med saft/melk/vann. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Melder meg inn i denne klubben jeg, hvis det er OK. Drikker sjeldent brus, og klarer meg lenge med saft/melk/vann. 8293133[/snapback] Sjeldent er ikke godt nok min venn, men hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Melder meg inn i denne klubben jeg, hvis det er OK. Drikker sjeldent brus, og klarer meg lenge med saft/melk/vann. 8293133[/snapback] Sjeldent er ikke godt nok min venn, men hjertelig velkommen! 8295659[/snapback] Sjeldent, sist gang var ved juletider i fjor. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Bra det her. Positivt. Man sparer utrolig mye penger på sparte tannhelseutgifter og så sparer man penger på bruskjøp, sparer helsen. Bra Bra! Stå på, de med stålvilje vinner frem, mens de med liten vilje til å endre seg ikke vinner frem. Vi kan forandre verden! Vi trenger ikke brusen!! La oss alle gå tilbake til steinalder-kost! Endret 3. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har ikke noe med stålvilje å gjøre, viljekraften varierer veldig og blir dumt å stole bare på den. Trikset ligger vel i å forandre vanene sine litt etter litt til man har nådd målet sitt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Brusfri er brusfri. Husk at brusprodukter sammen med alkohol er lov. Hadde det stått mellom brus og alkohol, så hadde jeg tatt brus. Endret 4. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vil være med:D Har allerede gjort dette en gang før og jeg drikker bare brus i helgene, så dette skal jeg klare... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hjertelig velkommen! Tror jeg har drukket en palle med eplejuice, vann og øl siden jeg begynte med dette her. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Brusfri er brusfri. Husk at brusprodukter sammen med alkohol er lov. Hadde det stått mellom brus og alkohol, så hadde jeg tatt brus. 8311261[/snapback] Jeg hadde tatt alkohol, mange fordeler med det. f.eks du trenger ikke å kjøre folk på fest Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg diskuterte her om dagen å inngå et forlik med min motpartner i veddemålet, men har slått det fra meg igjen. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er de forskjell i å drikke 0,33L bokser istede for 1,5 L bruser ? Merker at jeg liksom blir mye mer "full" i magen av 1,5 L colaene.. Kanskje jeg drikker mer da , siden jeg ikke gidder hente mer bokser i kjøleren.. Vel ,brusdrikkinga gir jeg meg med en eller annen gang , jeg drikker jo ikke pils, så mye, så da veier jeg opp Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har ikke noe med stålvilje å gjøre, viljekraften varierer veldig og blir dumt å stole bare på den.Trikset ligger vel i å forandre vanene sine litt etter litt til man har nådd målet sitt 8303620[/snapback] Slik som de som røyker legger om til snus istede ? Neitakk. Si til deg selv, nå slutter jeg. Så slutter du. Vanskligere er det ikke. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ikke faen Holder meg til colaen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Har ikke noe med stålvilje å gjøre, viljekraften varierer veldig og blir dumt å stole bare på den.Trikset ligger vel i å forandre vanene sine litt etter litt til man har nådd målet sitt 8303620[/snapback] Slik som de som røyker legger om til snus istede ? Neitakk. Si til deg selv, nå slutter jeg. Så slutter du. Vanskligere er det ikke. 8495426[/snapback] Nei.. var ikke helt sånn jeg mente.. Da jeg var i militæret begynte jeg nedtrappinga av brus og begynte å drikke mer og mer vann. Jeg trente også mer på den tiden og da fikk jeg mer lyst på vann. Det gikk av seg selv og jeg slutta med å drikke brus Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 har ikke drukket brus på omtrent 1 måned nå jeg :/ og for å være helt ærlig føler jeg ikke noe særlig behov for det heller! herlig! Har til og med tre flakser Cola i kjøleskapet, har ikke nippet på dem en gang! (men derimot min bror ) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er fortsatt brusfri. Savner ikke brusen litt engang. Iskaldt vann er så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå