Gå til innhold

Brusfri-klubben 2007 (Heia viljestyrken!)

Billy Bob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt siden jeg kom hjem fra militæret ( 17.08.2006 ) har jeg vert brusfri! Dvs. jeg har aldri kjøpt meg en brus siden den dagen, men jeg har nok fått i meg noe diverse typer energi-drinker på en og annen bytur..

Holder dette til å være med i det gode lag?

Lenke til kommentar
Melder meg inn i denne klubben jeg, hvis det er OK. Drikker sjeldent brus, og klarer  meg lenge med saft/melk/vann.

8293133[/snapback]

Sjeldent er ikke godt nok min venn, men hjertelig velkommen!

8295659[/snapback]

Sjeldent, sist gang var ved juletider i fjor.

Lenke til kommentar

Bra det her. Positivt. Man sparer utrolig mye penger på sparte tannhelseutgifter og så sparer man penger på bruskjøp, sparer helsen. Bra Bra! Stå på, de med stålvilje vinner frem, mens de med liten vilje til å endre seg ikke vinner frem. Vi kan forandre verden! Vi trenger ikke brusen!! La oss alle gå tilbake til steinalder-kost! :rofl:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Har ikke noe med stålvilje å gjøre, viljekraften varierer veldig og blir dumt å stole bare på den.

Trikset ligger vel i å forandre vanene sine litt etter litt til man har nådd målet sitt :)

Lenke til kommentar
Brusfri er brusfri. Husk at brusprodukter sammen med alkohol er lov. :)

Hadde det stått mellom brus og alkohol, så hadde jeg tatt brus. :)

8311261[/snapback]

Jeg hadde tatt alkohol, mange fordeler med det. f.eks du trenger ikke å kjøre folk på fest

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er de forskjell i å drikke 0,33L bokser istede for 1,5 L bruser ?

Merker at jeg liksom blir mye mer "full" i magen av 1,5 L colaene.. Kanskje jeg drikker mer da , siden jeg ikke gidder hente mer bokser i kjøleren..

Vel ,brusdrikkinga gir jeg meg med en eller annen gang , jeg drikker jo ikke pils, så mye, så da veier jeg opp :)

Lenke til kommentar
Har ikke noe med stålvilje å gjøre, viljekraften varierer veldig og blir dumt å stole bare på den.

Trikset ligger vel i å forandre vanene sine litt etter litt til man har nådd målet sitt :)

8303620[/snapback]

Slik som de som røyker legger om til snus istede ?

Neitakk.

Si til deg selv, nå slutter jeg. Så slutter du. Vanskligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

8303620[/snapback]

Slik som de som røyker legger om til snus istede ?

Neitakk.

Si til deg selv, nå slutter jeg. Så slutter du. Vanskligere er det ikke.

8495426[/snapback]

Nei.. var ikke helt sånn jeg mente..

Da jeg var i militæret begynte jeg nedtrappinga av brus og begynte å drikke mer og mer vann.

Jeg trente også mer på den tiden og da fikk jeg mer lyst på vann.

Det gikk av seg selv og jeg slutta med å drikke brus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...