Gjest member-101642 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Alt er farlig, men jus er farligere for tennene enn vann. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Vann er også farlig da http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/14/488806.htmlJeg vet ikke hva jeg skal tro lengre Hva du skal tro? I artikkelen er det snakk om flere mengder med vann på under en time. Når kroppen får i seg for mye vann enn den selv klarer å kvitte seg med, så blir nyrene forgiftet fordi absolutt all væske skal filtreres, ergo blir det en ''overbelastning'' for nyrene. (Og som artikkelen beskriver det med elektrolytter). Du kan drikke vann med god samvittighet, så lenge du ikke drikker 10 liter på under en time. Når det gjelder vann og pH-verdi, så befinner en flaske Imsdal seg på 7.1. Dette skader ikke tannemaljen. Hvis du er i det minste tvil, og du er i liten grad av paranoid, så må du drikke flere 1000-liter og skylle munnen med vann hver dag for at vannet skal klare å fjerne bittelitt av tannemaljen. Dette gjelder ferskvann. Les mere her. Endret 1. mars 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 da gir jeg meg for denne gangen... har kommet frem til att en nulltoleranse ikke er veien og gå, men jeg skal ivartfall klare og moderere inntaket lykke til videre alle sammen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 *oppdatert* Jeg greier meg fint for tiden. To måneder uten brus er ganske digg. Lenke til kommentar
Cnet23 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Runda ett år med godteristopp 3. mars... Markerte det med en pose seigmenn og en melkesjokolade.. Så nå har jeg startet på mitt andre år med godteristopp... Godteri innebærer også brus så det vil jo si at jeg til nå har holdt meg uten brus i litt over ett år.. Sign me up.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Den er grei. Prøvde Nora Epledrikk i dag, eller hva den het. Anbefales. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Man kan fremdeles bli med, ikke sant? Skal bare tømme den siste colaen nå... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Bare si tid og sted du. Sist jeg ble påminnet min brusavholdenhet, var i natt når saksbehandleren på jobben hadde kjøpt brus til alle oss gutta i regnet for å trøste oss litt.. Kjipa. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har syndet, gikk en 0.5l cola idag Lenke til kommentar
Cnet23 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har syndet, gikk en 0.5l cola idag 8136955[/snapback] Svake svake mennske.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Skal innrømme at jeg drakk Spirte Zero her for leden. Soooo, jeg er vel ute av "leken" da. Men er stolt av å vært borte fra brus i 3,5 uker. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Går det ann å slenge seg opp på lista nå? Isåfall er jeg med i gemet Jeg starter nå med en gang, jeg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) *Tråd oppdatert* Kan ikke se at Ludacris har drukket tidligere, så plasserer en liten fisk på deg jeg. Velkommen i klubben Tronderbart. Edit: Leif Endret 14. mars 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har ikke drukket brus siden nyttårsaften, kan jeg også være med? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har ikke drukket brus siden nyttårsaften, kan jeg også være med? 8161754[/snapback] Samme her faktisk. Hakke no super behov for brus, men jeg tror det blir litt brus om sommeren... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Seff Midi, åpent for alle. Jeg sliter faktisk litt ennå. Trodde det skulle gå over, men får slike stunder hvor jeg virkelig har lyst på brus. Lenke til kommentar
Fun Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tar meg et glass brus på Juleaften sammen med ei veninne, og det er det eneste gjennom hele året begynnte med dette for litt over 1 år siden,og har ikke noe behov for brus lengre Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 å så jeg er ennå me i gamet? flotters, jeg bruker å kjøpe meg en flaske rosa imsdal om jeg ikke har mulighet til å finne noe annet Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er fortsatt brusfri. Holdt på å sprekke en dag i denne uken, men jeg beit det i meg. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 tenkte ikke på hva jeg tok i meg, det bare rant ned :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå