hølands_gutt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Var en nær hendelse idag, da kjæresten min satt med cola i hånda, også plutselig så sa hun vil du ha? sa ja, men idet jeg skulle skru opp kroken så tenkte jeg meg om at "hallo jeg skal ikke drikke dette her"...sry.. men jeg drakk ikke, jeg bare løp i butikken å fant meg farris Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du har ikke røket en gang til nå, sant whom? 7868493[/snapback] Er svært redd for det. min fødselsdag bestod av 3 selskap; jeg røk på det tredje og største Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Sorry mate, kjipa greier. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 drømte nettop att jeg drakk brus... sjampanjebrus faktisk... det billige skvipet du får på Rema eller noe sånn... tenkte på brusfri klubben mens jeg helte nedpå... det var helt forfedelig Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Har selv hatt mareritt to ganger om at jeg drikker brus, min veddekamerat har hatt en gang. Morsomt at drømmene handler om ting som er aktuelle i hverdagen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 skumle greier egentlig... men er bra det ikke bare er meg som drømmer om brus da Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 haha lykke til Dette er Ikke noe for meg. Ei uke kanskje, men et år uten alle vennene Zero, Urge, Pepsi Max, Coca Cola, Tab Xtra og hele gjengen? nei. (glad i svart brus? ja.) Men ok erstatninger er Iste (som sikkert er minst like usunt ) og Rose's Lime, det er godt! Men dyrt. Og Appelsinjuice Powah og så går det kanskje an å drikke vann? Farris er også godt Men Altså Lykke til Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 gidder ikke denne jeg, men hovedsaklig gå over til sukkerfri brus.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Til dere som har brusfri: Bare tenk på at man bare lever en gang. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Til dere som har brusfri: Bare tenk på at man bare lever en gang. 7898492[/snapback] Det er mottoet til oss bruselskere! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Holder meg fint enda jeg. Dus og sukkerfri saft er erstatningen foreløbig. og mye vanlig vann såklart. Men dus er dritgodt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Samme her, holder meg fint. Nesten sånn at jeg ikke har lyst på. Litt dårlig gjort av Spar å ha tilbud på Pepsi, 2x1,5l for 10,- + pant.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 I dag, sier jeg meg ute av denne leken. Jeg vil ha brus, noen ganger >< ikke aldri. SKÅL!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gikk bra denne gangen også! Drakk vann på viva napoli. Har faktisk ikke noe savn i det hele tatt etter brus lengre Lenke til kommentar
errgo Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Til dere som har brusfri: Bare tenk på at man bare lever en gang. 7898492[/snapback] Det er hva du tror det. 50/50 sjanse for at du tror det samme i din neste inkarnasjon også Uansett går livskvaliteten opp når en er sunn og føler seg vel Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg som var så flink. Har holdt meg til BonAqua og Farris i evigheter nå, men så dro vi på klassetur nå nylig..auda..helsprekk.. Jaja. Bare å fortsette på vannvogna. Jeg trenger ikke brus. Har ikke spesielt lyst på heller. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Til dere som har brusfri: Bare tenk på at man bare lever en gang. 7898492[/snapback] Ja, så hvorfor slenge på litervis med brus som både hemmer kondisjon og fucker med kroppen på andre måter? Hvis du går uten brus i en måned forsvinner lysten. Jeg måtte venne meg til cola igjen når jeg hadde gått uten i 3 månedere en gang - syns det var klissete og surt, tenk på det du. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Haha, nå fikk jeg lyst til å prøve å ta en pause med brusen :!: Sooo, fra nå av, ingen brus i kjøleskapet mitt. Kun 100% juice. saft uten sukker. vann fra springen sammen med sitron. Bonaqua med sitron smak på 0,5 flaske. Det som er lov er litt godis & snacks, kake i ny og ne (feire bursdag i helgen ) og Cider til fest. Da begynte anti-brus tiden min Endret 14. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Haha, nå fikk jeg lyst til å prøve å ta en pause med brusen :!: Sooo, fra nå av, ingen brus i kjøleskapet mitt. Kun 100% juice. saft uten sukker. vann fra springen sammen med sitron. Bonaqua med sitron smak på 0,5 flaske. Det som er lov er litt godis & snacks, kake i ny og ne (feire bursdag i helgen ) og Cider til fest. Ta begynte anti-brus tiden min 7944554[/snapback] Du er altså med? Den er grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå