Windoge Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dersom jeg som f. eks bor i Harstad søker fast 100% stilling i Oslo, også vil de ha meg ned på intervju. Hvordan fungerer rutinene rundt overnatting og flybestilling? Er dette noe som en må betale selv? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dersom du er registrert arbeidsledig i aetat/nav kan du få de til å dekke reisen for deg. Da trenger du en bekreftelse fra arbeidsgiver på at du er innkalt til intervju. Lenke til kommentar
amund Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg vet ikke om det noe regler som sier at arbeidsgiver skal betale for reisen til/fra jobbintervju, men det er iallefall vanlig at reiseutgifter dekkes av arbeidsgiver. For sikkerhetsskyld kan det likevel være greit å ha dette klarert på forhånd, ikke minst fordi kanksje arbeidsgiver kan bestille reisen for deg. Mvh, Amund Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Man får skjemaer på nav man fyller ut og får stemplet og underskrevet når man er på intervju. Da kan man få igjen penger, men man må være registert arbeidsledig som sagt over. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Rutinene for dette er forskjellig fra selskap til selskap, men det er kotyme at de dekker utgiftene du har for å komme deg på intervju, gitt at du velger rimeligste reisemåte. Det er ikke noe galt med å spørre bedriften om de dekker reiseutgifter. Ta uansett vare på kvitteringer for fly, flytog etc. Endret 6. januar 2007 av cybirg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå