DaNeRn Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hei Jeg har delt internet linja mi (bluecom ADSL 420/128) Med en d-link 614+ router. jeg har en del problemer med at irc kobler seg ut nesten hver dag, det har ikke noe med hvilken server jeg er på. får melding om at software var grunnen til at den disconnecta.. Hoen som vet noen om det eller har noen erfaringer så vil jeg gjerne høre fra dere... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 et problem flere eiere av 614+ Dlink at den resetter seg og dermed disconnecter innimellom. Det hjalp med 2.03g firmware'n, men 100% er den ikke enda... Ikke for meg hvertfall. http://www.dslreports.com/forum/dlink greit forum å kikke litt gjennom. bertie Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 23. november 2002 Forfatter Del Skrevet 23. november 2002 Jepp Merka at det hjalp litt etter jeg oppgraderte firmwaren litt. men det er fortsatt ikke helt bra nei.. Vet ikke om det kan være noen instilling som du kan stille på for at den ikke skal restarte seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå