O.J Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 det kunne fortklart saken Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 det kunne fortklart saken 7615293[/snapback] Det har godt over nå... 5 timer med frisk luft gør susen Og by the way, jeg verken røyker eller drikker Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har samme problemet. Må hele tiden ha noe i munnen, og er konstant sulten. Kan si det tok knekken på budsjettet når jeg bodde på hybel. Jeg spiser meg mett, og 15min senere er jeg skrubbsulten. Må alltid ha noe å spise, rart jeg ikke er feit. Skylder på at jeg har sinnsyk forbrenning, men har begynt å tvile i det siste. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Moderator kan stenge denne råden nå Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har samme problemet. Må hele tiden ha noe i munnen, og er konstant sulten. Kan si det tok knekken på budsjettet når jeg bodde på hybel. Jeg spiser meg mett, og 15min senere er jeg skrubbsulten. Må alltid ha noe å spise, rart jeg ikke er feit. Skylder på at jeg har sinnsyk forbrenning, men har begynt å tvile i det siste. 7617244[/snapback] Kan det ha noe med at du har en _\|/_ i signaturen din? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har samme problemet. Må hele tiden ha noe i munnen, og er konstant sulten. Kan si det tok knekken på budsjettet når jeg bodde på hybel. Jeg spiser meg mett, og 15min senere er jeg skrubbsulten. Må alltid ha noe å spise, rart jeg ikke er feit. Skylder på at jeg har sinnsyk forbrenning, men har begynt å tvile i det siste. 7617244[/snapback] Kan det ha noe med at du har en _\|/_ i signaturen din? 7618140[/snapback] Hehe kunne vært, men lenge siden sist så tviler på at det henger igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå