mhb93 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg skal holde damenes tale i morgen. Jeg har kommet så langt: "Damenes Tale! Jeg ble spurt i går som Katrine. Jeg var vel kjempe skeptisk til å holde talen. Men jeg bestemte meg for å gjøre det." Så har dere noen tips? Vi er 13-15 år og ikke pervo innlegg Endret 30. desember 2006 av mhb93 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg tror vi trenger å vite hvor gamle de er i forsamlingen og hvem det er du skal holde talen for. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Vel, på ballet (10. klasse) dro de inn hvor ivrige guttene var i sexualundervisningen osv. Det var ganske morsomt. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Husker lite fra mitt 10-klasseball, i wonder why Men husker en ting fra både herrenes og damenes tale ( ja de presterte å bruke samme morrsomhet) Det var noe sånnt som at man samenligner med twist; noen har sine favoritter, noe er helt jevli, noen er helt perfekte ... osv Mvh michael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå