athorb Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Cannibal Holocaust og Ferox har de på Free Record Shop her i byen, så de burde i alle fall ikke bli noe problem å oppdrive. Oslo? Takk, da drar jeg dit. Nei, Fredrikstad, men har de dem her fins de garantert i Oslo. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok. Takk for alle svar og sånn! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tenk bare på at personalet er i sin fulle rett til å nekte en 14-åring å kjøpe 18+ filmer over disk. Det er ingenting å diskutere engang. Du får lime på en bart. Endret 8. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tenk bare på at personalet er i sin fulle rett til å nekte en 14-åring å kjøpe 18+ filmer over disk. Det er ingenting å diskutere engang. Du får lime på en bart. Kanksje lettere å kjøpe den over nettet da. Er ikke så nøye med leg der.. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så lenge man ikke ser ut som en snørrunge, går det greit. Ikke veldig mange ansatte som tar seg bryet med å spørre om leg, med mindre kunden ikke er kommet i puberteten enda. Men skal du til Free Record Shop, burde du vel skynde deg, da de lever sine siste timer for øyeblikket. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så lenge man ikke ser ut som en snørrunge, går det greit. Ikke veldig mange ansatte som tar seg bryet med å spørre om leg, med mindre kunden ikke er kommet i puberteten enda.Men skal du til Free Record Shop, burde du vel skynde deg, da de lever sine siste timer for øyeblikket. Huh? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare skumleste at noen skulle kjøpe film, og var 14 år(mulig jeg overså noe, så på tv også). Poengterte at det var sjeldent et problem. Så kom jeg med en oppfordring om å skynde seg, med tanke på at Free Record Shop synger på siste verset i disse dager. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare skumleste at noen skulle kjøpe film, og var 14 år(mulig jeg overså noe, så på tv også). Poengterte at det var sjeldent et problem. Så kom jeg med en oppfordring om å skynde seg, med tanke på at Free Record Shop synger på siste verset i disse dager. Hvorfor synger de det? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare skumleste at noen skulle kjøpe film, og var 14 år(mulig jeg overså noe, så på tv også). Poengterte at det var sjeldent et problem. Så kom jeg med en oppfordring om å skynde seg, med tanke på at Free Record Shop synger på siste verset i disse dager. Hvorfor synger de det? "Spillkjede kjøper Free Record Shop" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare skumleste at noen skulle kjøpe film, og var 14 år(mulig jeg overså noe, så på tv også). Poengterte at det var sjeldent et problem. Så kom jeg med en oppfordring om å skynde seg, med tanke på at Free Record Shop synger på siste verset i disse dager. Hvorfor synger de det? "Spillkjede kjøper Free Record Shop" Betyr dette at man ikke kan kjøpe musikk-plakater der mer. Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dersom man tror at man kanskje vil mislike de verste scenene i disse filmene (Holocaust og Ferox), bør man heller ikke se dem. Jeg er ikke spesielt glad i å se detaljerte beskrivelser av blod/gørr/vold/tortur, så disse filmene skulle jeg nok helst ønske jeg ikke hadde sett. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bare skumleste at noen skulle kjøpe film, og var 14 år(mulig jeg overså noe, så på tv også). Poengterte at det var sjeldent et problem. Så kom jeg med en oppfordring om å skynde seg, med tanke på at Free Record Shop synger på siste verset i disse dager. Hvorfor synger de det? "Spillkjede kjøper Free Record Shop" Vel, jeg kunne egentlig ikke gitt mer faen. Kjøper mesteparten av dvdene og cdene mine over nettet uansett. Og når jeg ikke gjør det bruker jeg Platekompaniet eller Outland. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Beklager Underpants, thought you knew. Men med litt hjelp fra Xtra, skjønte du hva jeg mente. Men for all del, den overtakelsen skjer nok ikke over natta. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har nettopp vært hos en kamerat og sett denne filmen. Jeg må si at den ikke var så veldig ekkel som jeg hadde forventet, men ikke missforstå, den var selvfølgelig veldig ekkel. Spesielt scenene med levende dyr som blir partert, og da tenker jeg helst på scenen med skilpadden. Scenen hvor en får penis hugget av, for så og bli partert er også ett litt grotesk syn. Ellers fylles filmen med små scener som gjør en ganske uggen i magen. Alt ser så ekte ut! Selve filmingen gjør også inntrykk. Måten det er filmet på som en slags dokumentar eller lignende, gjør at alt føles mer autentisk og ordentlig. En ting jeg må si er at musikken var veldig ujevn. Den var til tider utrolig stemningsfull og ga filmen en mye mer mystisk atmosfære, mens andre steder var den bare helt ute og passet ikke i det hele tatt. Jeg har ett par spørsmål angående filmen. Jeg mener å huske at det sto i starten av filmen at det ble brukt autentiske klipp eller noe slikt, hva skal det bety? Er filmen basert på en sann historie? I så fall, hvor mye av det vi får se er autentiske klipp? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å herregud. Blir uvel bare av å lese om den. Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Drapene/torturen av dyrene er autentisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Neh, det er bare hype. Akkurat som at Blair Witch Project skulle være "ekte filmruller funnet i skogen". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Neh, det er bare hype. Akkurat som at Blair Witch Project skulle være "ekte filmruller funnet i skogen". Det jeg trodde da jeg så den som et lite uskyldig barn. Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Neh, det er bare hype. Vet ikke om det var meg du svarte, men dyredrapene i filmen er altså ekte. De innfødte, som spilte rollene som kannibaler, skal visstnok også ha spist et par drepte aper. http://en.wikipedia.org/wiki/Cannibal_Holo...t#Animal_deaths Endret 9. februar 2008 av bellad76 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeje dyregreiene er ekte. Men ikke at filmrullene er "ekte". Det er like ekte som BWP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå