stephen89 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Emnetittelen sier det meste. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Er davel ingen ting som tilsier at det er spesielt for jenter eller gutter. Martini Bianco er godt uansett. Jeg er gutt forresten... Endret 30. desember 2006 av kakk Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Man drikker det man selv liker, og det spiller ingen rolle om man er jente eller gutt. Har noen fortalt deg at det er en jentedrikk, så er det bare drite i det og drikke det likevel fordi du liker det. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er teit det der med "jentedrikke" og "guttedrikke". Jack Daniels for eksempel. Jeg nekter å tro at alle de guttene som drikker det hele tiden er så forbanna glad i det at det gjør noe. Det finnes da Wiskeyer som smaker bedre, men JD er liksom en drikke for menn, så da må alle elske det. Og jenter skal ikke drikke slikt. Jeg fikk kjeft i London fordi jeg, som jente, bestillte JD og Cola. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg er gutt og liker Martini Bianco, så da er det vel en guttedrikk. Hmm, når jeg tenker meg om så er det ikke sånn kjempegodt, men det funker. Drikk det du vil, du. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Det finnes voksendrikke og fjortisdrikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå