thorsan Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Hei, Nå har jeg satt opp min nye C2D med 8800GTX alt fungerer utmerket bortsett fra 2 ting. 1. Maskinen vil ikke reboote uten at jeg trykker på reset knappen (henger før bios post). 2. Kommer ikke inn i Kontrollpanelet for skj. kortet, det feiler med en popup send error report... Det er kun NVidia panelet som feiler jeg får endret oppløsning etc, men kommer ikke inn i 3d instillingene. Pnkt 2 passer fint inn i denne kategorien, kanskje pnkt 1 har noe med dette å gjøre ikke vet jeg. Har testet siste driver fra xfx da nvidia.com er nede for oppdatering ikveld. Har kjørt inn chipsett drivere ++ Tips [edit] fant en trykkleif, Endret 30. desember 2006 av thorsan Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Løst, Samsung skjermen min var bundlet med magic tune. Magic Tune kjører i bakgrunnen, tok exit på taskbar og nå får jeg lekt meg litt i Nvidia driverene. Endret 30. desember 2006 av thorsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå