Gå til innhold

Ta lappen som privatist!

-__-

Anbefalte innlegg

Man tar jo som regel bare det obligatoriske da...

Hvis man trenger mange kjøretimer før man begynner med det obligatoriske har man rett og slett ikke kjørt nok..

7659106[/snapback]

Som regel? Det er det dummeste jeg har hørt...

Det er bra det kommer folk med skikkelig peiling og beriker diskusjonen :!: Jeg kan love deg at det er svært vanskelig, i alle fall i Kristiansand, å ta kun det obligatoriske. Det er rett og slett ingen kjøreskoler som sier seg villig til dette, de vil at du skal ta en kjøretime før du kan ta veiledningstimer. Hva da som er vitsen med å kalle noe obligatorisk og andre ting ikke, ser jeg lite poeng i. Det blir som kjøreskolen vil i lengden uansett. Med mindre man skifter kjøreskole, må man finne seg i det kjørelæreren sier.

7681123[/snapback]

Jeg bare møtte opp på kjøreskolen og tok 2timer, så tok jeg alt det obligatoriske, så tok jeg en frivillig time før oppkjøringen, for å ta siste finnishen.

Altså, jeg vet ikke hvordan folk har det i Kristiansand, og hvis det er definisjonen din på "Det dummeste du har hørt", så greit.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man tar jo som regel bare det obligatoriske da...

Hvis man trenger mange kjøretimer før man begynner med det obligatoriske har man rett og slett ikke kjørt nok..

7659106[/snapback]

Som regel? Det er det dummeste jeg har hørt...

Det er bra det kommer folk med skikkelig peiling og beriker diskusjonen :!: Jeg kan love deg at det er svært vanskelig, i alle fall i Kristiansand, å ta kun det obligatoriske. Det er rett og slett ingen kjøreskoler som sier seg villig til dette, de vil at du skal ta en kjøretime før du kan ta veiledningstimer. Hva da som er vitsen med å kalle noe obligatorisk og andre ting ikke, ser jeg lite poeng i. Det blir som kjøreskolen vil i lengden uansett. Med mindre man skifter kjøreskole, må man finne seg i det kjørelæreren sier.

7681123[/snapback]

Jeg bare møtte opp på kjøreskolen og tok 2timer, så tok jeg alt det obligatoriske, så tok jeg en frivillig time før oppkjøringen, for å ta siste finnishen.

Altså, jeg vet ikke hvordan folk har det i Kristiansand, og hvis det er definisjonen din på "Det dummeste du har hørt", så greit.. ;)

7701723[/snapback]

Hehe, fett for deg! =) Jeg mente ikke at det ikke gikk ann, men at flertallet tar flere kjøretimer enn de obligatoriske. Da går det ikke ann å si som regel veit du.. Og at du sier at alle som tar fler enn de obligatoriske ikke har kjørt nok? I teorien burde det jo selvfølgelig vært sånn, men i praksis er kjøreskolen ute etter så mye spenn som mulig (i likhet med alle andre private bransjer). Det er mange passive som bare lar kjøreskolen ordne alt(sånn som meg :cry: ), og derfor tar flere kjøretimer enn de er nødt til. Det vil jeg si er på grensen til svindel.

Endret av deSilver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...