Eriksw Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hva tror folket om denne strømforsyningen? NorthQ 4775-400, ATX 400W Silent, 140mm Vifte, 12-17dBA, 4xSATA, PCI-E, 20/24pin Den må være stillegående. Noen som har den? EriK Lenke til kommentar
Stinger Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en NQ 4001A Den er oppgitt med samme støynivå som den du spør om. Den har fungert godt i mer enn ett år. Men jeg er ikke fornøyd med støynivået, selv om den støyer langt mindre enn min forrige. Jeg er blitt stadig mer følsom for støy og har derfor tenkt å montere vifteregulator. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Jeg har denne, og jeg har merket litt vibrasjonslyder etter at jeg fikk dempet disker og vannpumpe og flyttet over til støysvake vifter. Ellers funker den smertefritt. Kjører en D805 på 3,9GHz sammen med et 7900GT overklokket og det går ganske bra uten stabilitetsproblemer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 jeg hadde heller valgt en hiper type M 580 watt. den er bedre utstyrt og støyer mindre. har selv erfaring med northq og de overdriver når de sier kun 17db for å si det sånn. ikke er de spesielt kraftige heller. hiperen har også en P8 kotankt, som begynner å bli veldig vanlig på hk. anbefaler hiper. dersom du ønsker å bruke mer kr, så er mist veien å gå. Lenke til kommentar
Eriksw Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 jeg hadde heller valgt en hiper type M 580 watt. den er bedre utstyrt og støyer mindre. har selv erfaring med northq og de overdriver når de sier kun 17db for å si det sånn. ikke er de spesielt kraftige heller. hiperen har også en P8 kotankt, som begynner å bli veldig vanlig på hk. anbefaler hiper. dersom du ønsker å bruke mer kr, så er mist veien å gå. 7615400[/snapback] Hva tror du om denne? Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, Silent 18db, 4xSATA, ATX, SLI, 20/24pin Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg har 2 svarte selv. er veldig fornøyd, de er meget stabile, leverer god spenning (+12v linja mi ligger på 12.09 på main riggen, se profilen for specs) måtte dog returnere den ene da den begynnte å lage rare lyder, mistenker utslitt vifte. men den har ikke P8 kontakten. jeg vet ikke hvor du står når det gjelder sånt, men når et hovedkort trenger en spesiell kontakt, så kjøper jeg en psu som har dette. P8 er nytt og vil nok vare en stund. eneste forskjellen på type R og type M er at hovedkablene kan fjernes på type R. resten av kabelsystemet ser ut til å være likt på begge psu'er. dvs avtagbare splittere. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde en sånn på min 4200+ med 7900gt, og den klarte ikke å levere nok strøm. Hadde ikke noe annet som slukte strøm heller... Mulig jeg hadde en mandagsvare. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) det tror jeg nok. jeg kjører min på en opteron 146 @ 2850 (1,45v) med et 7800gt @ 470/1200. 2 disker og 6 12cm vifter med leds, samt en viftestyring med display (gatewatch) +12v linja er oppgitt til å ligge stabilt på 12.09v her, og også +3.3v og 5v linjene er på plussida. de to andre jeg har testa/brukt i maskina har ligget på 12.03 og 11.98ø. og dette er på et dfi kort, som er veldig kresne på strøm og 7900gt krever en del mindre strøm enn 7800gt. tror det er snakk om minst 30 watt ellno uklokka. Endret 3. januar 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå