Lock-Aze Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei, jeg får beskjed om at windows ikke lengre styrer konfigureringen av det trådløse nettverket og at jeg må kjøre opp WZC (wireless zero configuration) for at windows skal overta dette igjen. Jeg har en gang i tiden latt Acer sitt e-manage system ta seg av dette, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Så jeg skulle gjerne ha kjørt WZC, noen som vet hvordan jeg gjør dette ? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester -> WZC -> Aktiver Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Litt gammel men jeg har aktivert den men har ingen effekt? Lenke til kommentar
Sicalo Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Jeg fant det ut. Gå inn på: Status for Trådløs NettverksKobling - egenkaper - trådløs nettverk - Bruk windows for og konfiguere innstillinger for trådløs netverk - ok. KACHING ! Endret 24. august 2010 av Sicalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå