habberst Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hei.. jeg skal ha et nytt spill i dag.. står mellom gears of war eller Cod 3. jeg synes begge spillene virker bra.. men vil høre om dere har noen erfaringer med begge? mvh habbe Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har kun erfaringer med gow, men dette er helt enormt. Både alene og med flere (xbox live) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 gears of war definitivt...! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har begge spillene selv, og jeg vil anbefale GOW hvis du skal kjøpe et av dem. COD3 er oxo bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Syns begge spillene gir utrolig mye underholdning både igjennom single player og multi. Men eg heller muliggens mest mot GeOW Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Kjøp spille hos Play-Asia, så for du spillene til prisen for et spill i norge. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Hva liker du best av 3. persons action eller første persons actionspill? Liker du 3. persons action best velger du Gears of War. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Har nå bare prøvd Gears Of War av de to, men GeoW annbefales på det varmeste Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hei.. jeg skal ha et nytt spill i dag.. står mellom gears of war eller Cod 3. jeg synes begge spillene virker bra.. men vil høre om dere har noen erfaringer med begge? mvh habbe 7605984[/snapback] Heisann habbe Jeg har begge spilla du vurderer å kjøpe her! Jeg hadde uten å blunke gått for Gears of War!! CoD3 er bare bra multiplayer, men fortsatt ikke like gøy og underholdene som GeoW. Singelplayer biten i CoD3 skuffet meg, den er alt for linjer og byr på veldig liten utfordring. Kjøp deg heller Gears of War som byr på Co-op action til tusen, intense og herlige online kamper med kjekke folk fra forumet her! Lykke til med valg av spill Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 enig i at begge har er bra spill.. har ikke spilt noe spes multiplayer i CoD3, men synes GeoW multiplayer er ganske kjedelig.. Coop derimot, er meget bra og er det beste med GeoW synes jeg.. Lordshaft: Singleplayer CoD3 (veteran) er mye vanskeligere enn i GeoW (insane), og det er heller ikke noe mer linært, synes jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nei å spille COD3 på letteste grad er balleslikk uten like. COD3 bruker COD sin formel slik den alltid har vert. Verken meir eller mindre. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Til trådstarter: Gå for Gears of War først, deretter CoD3 .. som er fett multiplayer Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Gears Of war er ett ufattelig bra spill, spilte det i 7 timer igår O.o edit: les de kloke ordene til nordoelum Endret 30. desember 2006 av -Koenigsegg- Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har begge jeg også, og jeg sier også klart Gears of War. Der er spillbarheten freshere og mer variert og grafikken selvfølgelig et par hakk heftigere. Det er litt køddig å lære seg effektiv bruk av cover-teknikkene til å begynne med, men når du har taket på det, er det utrolig lekkert. Call of Duty 3 skuffa meg litt i forhold til de to tidligere spillene, i og med at action'en ikke er like underholdende, og det blir litt mye cinematiske elementer kasta på deg. Men for all del. Det er heseblesende action og fet grafikk. Men gå for Gears først. Og gjør deg selv tjenesten å vurdere Rainbow Six Vegas også... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Gears of war er best når du har en stor hdtv skjerm og et bra anlegg. Har du derimot en 30 tommers non-hdtv skjerm og bruker skjermhøytallerne til lyd, blir spilleopplevelsen helt annerledes. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Heller GoW enn CoD3 ja Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har kun prøvd GOW, men likte det ikke. Det var kjedelig syntes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gears of war er best når du har en stor hdtv skjerm og et bra anlegg. Ble nesten for voldsomt hos meg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gears of war er best når du har en stor hdtv skjerm og et bra anlegg. 7608775[/snapback] Klart det er best når du har dette! Men det ser riktig så bra ut uten og Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gears of War er bare helt fantastisk! Kjøp, kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå