Kjellcorp Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nå er jeg drit lei att alle filmer jeg har brent ut eller tatt backup av blir opp ned på tv'n, eller så blir det sånn sikkeli KNALL farger å å masse rart som skjer(veit itte åssen jeg skal si det) så det itte går ann å se på det i det hele tatt... noen som kan si mei hvorfor det blir sånn? bruker forresten Ultra DVD Creator når je brenner ut filmer å sånt fra pc'n. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror du har satt inn signalkablen inn opp ned. Denne må vendes 180 grader. Kan også hende at du pakket ut skjermen din opp ned da du fikk den og dermed monterte den opp ned. De siste alternativet er at du har satt DVD platene opp ned i DVDspilleren. Prøv å snu dem og se om det hjelper. Alterantivt bli kompis med en inder og lån en turban av ham. Da kan du stå på hodet på en litt mer komfortabel måte og se på film. Dog litt vanskelig å drikke cola og ete chips når man står sånn.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå