oya Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Har hørt rykter om at java ikke er inkludert i IE 6.0 Win XP. Noen som vet hvordan og hvor jeg får fikset dette? Lenke til kommentar
bel Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Last ned java virtual machine fra microsoft. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Eller du kan holde deg langt vekke fra Microsofts "liksom-java", og downloade den ordentlige fra Sun: http://java.sun.com/getjava/download.html mvh. Eivind. Lenke til kommentar
Gekko_world Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Java runtime environment må lastets ned.(IE har ikke denne innbygd ved levering) Husk bare å ikke sette for høy sikkerhet i IE6.0 da vil den ikke vise java appletter. MS mener at appletter er en risikofaktor. Den største risikoen ligger vel i IE. Gekko_World. Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Hvordan får man run time fra sun til å funke på ie 6? Selv om jeg har innstallert run time funker ikke java applets. Jeg må legge inn ms virtual machine for at det skal funke. Har samme problemet med opera (6.0), jeg må innstallera opera med java for at det skal funke. Er det noe sted i ie og opera hvor man velger hva den skal bruke for å kjøre applets? Lenke til kommentar
Donald Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 I Tools > Internet Options > Advanced kan ein kryssa av for kva ein vil bruka. Lenke til kommentar
oya Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 Det som virket var å laste ned fra microsoft. Det gikk ikke ann å gjøre det som donald sier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå